Iphone 4s

• 7 augustus 2012
  • 11 reacties
  • 9529 keer bekeken

Beste KPN,

Heb op 21-06-2012 een abonnenment besteld via de site Belsimpel en heb op 26-06-2012 mijn Iphone 4s gekregen terwijl mijn abo direct was ingegaan! (gaat dus wel even 5 dagen bedenktijd weg) maargoed daar wil ik nog niet over zeuren. Met in gebruik nemen van mijn 4s was de ontvangst slecht of wel geen ontvangst! Kan gebeuren dat ik net een (kapot, geen ontvangst, heet worden en uitvallen) toestel heb gekregen, aangemeld bij Apple op 06-07-2012 en de 4s is de volgende dag opgehaald.  op 09-07-2012 kwam UPS mijn 4s weer terug brengen, kaart erin en proberen te bellen, mailen, het lukt niet! wel als ik naar buiten loop en dat is niet de bedoeling van een duur toestel incl abonnement. Wij zijn nu een maand verder en heb mijn 4s weer aangemeld bij Apple en deze komt UPS vandaag 07-08-2012 ophalen wegens netwerk problemen (krijg dus een rondje o te zien links boven) Dacht gisteren ik bel eens met KPN en vraag wat het evt verder zou kunnen zijn? kreeg de klantenservice eindelijk aan de lijn naar lang wachten! en legde mijn probleem uit, deze meneer was kort en zei: had je de berichtgeving maar moeten volgen dat de 4s een slechte ontvangst heeft, ik zei en nu? kan KPN niets betekenen? nee u heeft getekend en dat is bindend! duh.. dat snap ik! maar als KPN niet de dienst kan leveren waarvoor ik betaal 102 euro per maand dan mag ik toch wel service verwacht! Nee u gewoon pech meneer, dan had u geen Iphone moeten nemen! Vind het te triest voor woorden dat ik zo wordt afgescheept door KPN!

KPN neemt toch alle telefoon gesprekken op? hoop dat zij deze hebben opgenomen

11 reacties

Reputatie 4
Badge +2
Beste admin4s,

Dat het ontvangst van de iPhone minder is dan die van vergelijkbare smartphones klopt. Om daar direct al uw problemen aan op te hangen lijkt mij inderdaad wat kort door de bocht.

Zou u in een privebericht uw 06-nummer, postcode en huisnummer kunnen sturen? Dan kijk ik e.e.a. voor u na.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Niet mee eens dat ik kort door de bocht ben! wil gewoon alles uitsluiten voordat ik bij KPN aanklop dat de geleverde dienst niet optimaal cq niet werkt in combinatie met een Iphone 4s

Zal je een PB doen!

Reputatie 4
Badge +2
Nee u bent niet kort door de bocht, mijn collega van de klantenservice is dat!

Ik heb uw privebericht ontvangen, dank u.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Even voor de goede orde, heb nu het nummer in een oude Nokia zitten/ liggen omdat de 4s opgehaald is door UPS

Met vriendelijk groet,

Lesley

Reputatie 4
Badge +2
Beste Lesley,

Volgens de dekkingskaart zou de dekking binnenshuis op uw postcode voor zowel GSM (2G) als UMTS (3G) goed moeten zijn.

Ik verneem graag of er verbetering is als u uw eigen toestel weer terug heeft.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Zal niet mijn eigen toestel weerkrijgen, 1e toestel was 9 dagen oud/ jong en deze heeft Apple gelijk omgeruild voor een ander nieuw toestel! En nu binnen een maand weer problemen met netwerk ed. Apple zal weer een nieuwe sturen, kan dat controleren aan de hand van imei nummer en product nummer! Heb nog een BB bold 9900 en daar heb ik geen problemen mee!
Wil niet vooruit lopen op de zaken, denk dat ik nu wel voor 99% zeker dat iPhone icm KPN geen succes zal zijn op deze locatie! Met vriendelijke groet, Lesley
Hallo,

Heb net mijn iphone 4s terug gekregen, doe mijn KPN kaartje erin en opstarten maar..

Gaat een paar minuten overheen en ja zij is weer ingebruik. Nu het netwerk gebeuren, was er al bang voor hoor, het bekende (o) geen netwerk! KPN begrijpt nu toch wel dat ik hier goed ziek van ben. 

Wat nu!  

Reputatie 4
Badge +2
Ja dat is inderdaad vervelend. De dekking op uw postcode is echter goed. Dat blijkt ook uit het feit dat uw Blackberry wel werkt. Op de ontvangstcapaciteit van de iPhone hebben wij helaas geen invloed. 

Bent u er al eens mee naar een KPN winkel geweest? Misschien dat zij iets voor u kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet,

Jemy

ja dat is overduidelijk dat het vervelend is! idd op mijn BB heb ik geen last van problemen met de dekking, maar een BB is geen Iphone he! en ik gaf je al te kennen dat de combinatie Iphone KPN niet werkt.  Iphone is prima in orde , 1x een nieuwe en 2x opnieuw ingesteld door Apple. En dan ga je mij doorverwijzen naar de KPN winkel?

Je verpakt het op een nettere manier dan de klantenservice.

Gr. Lesley

Dus het probleem ligt bij Apple, niet bij kpn.

Ik snap dat je pissig bent/wordt, maar volgens mij is de kpn-admin erg correct tegen je.

Krijg je met Apple he ;)

Misschien is de 4s gevoeliger voor de omgeving waar je in verblijft.

Wat gebeurd er als je buiten bent of op andere locaties ? Heb je dan wel bereik ??

Reageer