Vraag

iPhone 6 plus wordt niet goed gerepareerd

• 2 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 89 keer bekeken

Goeiedag

Ik heb een iPhone 6 plus 16 GB

Ik ben nu al meer als andere halve maand aan het stoeien met de KPN winkels en Telfoon mensen me telefoon heeft om de haver klap geen bereik dat ik geen internet kan gebruiken niet gebeld kan worden dat ik zelf niet kan bellen. Ben begonnen met de Telfoon op te sturen in Deventer om dat de winkel in Apeldoorn aan het verbouwen was. Heb hier al vaker last mee gehad met deze telefoon toen ook opgestuurd geweest en werkte vervolgens weer prima. Ik wet de datums allemaal niet precies meer maar anderhalve maand geleden de telefoon opgestuurd in Deventer netjes een leek telefoon mee gehad waar ik me bestanden niet op terug kon zetten ik met de klantesurvies gebeld die vervolgens niet eens wist wat iCloud is en wat het inhield ik gesprek netjes afgerond en netjes opnieuw gebeld toen kreeg ik vervolgens iemand aan de Telfoon was die naar wat uitleg van mij kant over het probleem gewoon de haak erop Gooit :@
Toen zelf maar naar Apple gebeld en die heeft me netjes geholpen krijg ik ander halve week later me telefoon weer terug de iPhone 6 plus met de zelfde klachten ik de volgende dag de telefoon weg gebracht met het verhaal erbij dat hij niet goed werkt en zo ging het de 3 keer en de 4 keer ook maar naar de zoveelste keer zou KPN mij bellen vanuit het hoofdkantoor om tot een oplossing te komen alleen jammer genoeg moeten ze nog bellen zijn we anderhalve maand verder heb ik nog steeds een kapotje telefoon die niet goedwerkt betaal ik me scheel aan parkeer geld word ik alleen maar naar huis gestruirt met het verhaal we hebben de klacht in geschoten u wordt gebeld alleen ik wordt nooit gebeld :@:@:@:@

Wat moet ik nu doen niemand kan mij helpen ik wordt hier zo boos van heb Almere als anderhalve maand geen goedwerkende telefoon ben elke keer me foto's kwijt om dat de leentelfoons geen foto's over kunnen zetten op Apple ben ik me vakantie foto's kwijt waar ik al bijna niks van heb kunnen maken omdat die stomme leentelfoons geen goeie camera hebben ga morgen weer naar de winkel voor de zoveelste keer wat kan ik nu nog proberen :?:? Of kunt u mij helpen

Admin; titel van je bericht aangevuld zodat je bericht beter te vinden is

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @hvdb1908, welkom op het forum! Wat een onfortuinlijke gang van zaken zeg! Goed dat je je vraag hier stelt. Graag kijk ik wat ik op dit moment voor je kan betekenen! Stuur je hiervoor een reactie op m'n privébericht ? Dan help ik je verder.
Reputatie 7
Badge +28
Ook even hier een update: @hvdb1908 brengt het toestel toch nog eens naar de winkel. Als deze niet gerepareerd kan worden, dan zal deze vervangen moeten worden. Hopelijk wordt het snel opgelost!

Reageer