Beantwoord

iPhone 7+.... Hoofdpijn-traject of aanschaf van m'n leven

• 21 september 2016
  • 3 reacties
  • 194 keer bekeken

Ja, weer iemand met een vraag over een iPhone. Allereerst wil ik mijn waardering uitspreken voor de hoeveelheid werk die alle klantenservice medewerkers te verzetten hebben sinds de release van de 7(+).

Mijn verhaal, en ik wens wat opheldering te ontvangen:

9-9, iphone 7+ 32 gb besteld. ik maak reeds gebruik van tv/internet/vast bellen van KPN

13-9, KPN Klantenservice e-mail ontvangen: door een technische storing kan het zijn dat u nog geen automatische orderbevestiging per e-mail hebt ontvangen. Via dit bericht laten wij u weten dat uw bestelling staat geregistreerd in ons systeem. Zodra uw iPhone 7 (Plus) geleverd kan worden, informeren wij u direct.

17-9tel. cont met klantenservice.
duur telefoongesprek incl wachtijd: 1u en 17 min. 4x doorverbonden.
conclusie: ik ben 1 van de 1300 personen waarbij de order niet doorgekomen is. advies: bestel geen nieuwe iphone. heb geduld, alle orders worden door de backoffice verwerkt en ik ontvang vanzelf bericht.

20-9 nog geen bericht ontvangen, wel benieuwd naar de stand van zaken.
opnieuw tel cont met klantenservice. duur gesprek: 1u en 14 min.
niemand gesproken enkel in de wachtstand gestaan. contact met chat-medewerkers onmogelijk ivm constante bezetting van de chats.

Ik wil graag opheldering over mijn bestelling. Stellen jullie je advies bij (wel opnieuw bestellen?), kan ik beter naar de winkel gaan? Ben ik te voorbarig? Is mijn ontzettende frustratiegevoel terecht?

Het kan niet zo zijn, dat ik, aangezien ik tijdig besteld heb, de 1e levering misgelopen ben. Door een technische fout straks ook de 2e levering omstreeks begin oktober ga mislopen omdat ik door deze situatie achteraan mag sluiten in de rij wachtenden?

Ik hoor graag van jullie,

Rick
icon

Beste antwoord door rickrjf 23 september 2016, 09:33

Ik heb na een lang chatcontact nu opheldering. De bestelling is niet doorgekomen, dat wist ik al. Het bericht wat ik kreeg aan de telefoon dat de verloren bestellingen alsnog doorgevoerd zouden worden door de backoffice klopt niet. Ik heb daarom een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Echter heb ik dit keer wel een orderupdate ontvangen en zie ik het goedkomen.

Nu maar hopen dat ik bij de 2e batch leveringen behoor en niet nog langer moet wachten door deze fouten van KPN..
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi Rick, welkom op het forum! Balen dat je de nieuwe iPhone nog niet in je handen hebt. Ik kan me goed voorstellen dat je opheldering wilt over je bestelling. Reageer je daarvoor op mijn privébericht? Dan zoek ik voor je uit wat de status is.
Ik heb na een lang chatcontact nu opheldering. De bestelling is niet doorgekomen, dat wist ik al. Het bericht wat ik kreeg aan de telefoon dat de verloren bestellingen alsnog doorgevoerd zouden worden door de backoffice klopt niet. Ik heb daarom een nieuwe bestelling moeten plaatsen. Echter heb ik dit keer wel een orderupdate ontvangen en zie ik het goedkomen.

Nu maar hopen dat ik bij de 2e batch leveringen behoor en niet nog langer moet wachten door deze fouten van KPN..
Reputatie 7
Badge +22
Fijn dat je nu in ieder geval duidelijkheid hebt, Rick! Balen natuurlijk dat je eerdere bestelling niet goed is doorgekomen. Ik hoop ook dat je nu zo snel mogelijk je iPhone in ontvangst kunt nemen.

Reageer