Beantwoord

iPhone ineens niet voorradig, wanneer levering?

  • 26 August 2019
  • 11 reacties
  • 368 keer bekeken

Goedemorgen,

vorige week woensdag, 21.08, heb ik de iPhone xr 128 gb black besteld. Op de site stond voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis. Paar uur later werd op de status melding aangeven dat de telefoon plotseling niet op voorraad is. Tot op heden is de telefoon nog steeds niet op voorraad. Hoe kan dit precies? Wanneer is de telefoon wel op voorraad? Kan het eventueel via een winkel nu gaan die de telefoon wel op voorraad heeft ?

mvg,

Rob Braakhekke

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt en topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 28 August 2019, 16:35

Bekijk origineel

11 reacties

Zou iemand van KPN hier op kunnen reageren ?

alvast bedankt !
Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Rob braak. Welkom op het KPN Forum. Ik kan mij heel goed voorstellen dat je zo snel mogelijk gebruik wil maken van het toestel. Het klopt dat dit toestel op dit moment niet op voorraad is. Ik kan je helaas geen duidelijkheid geven wanneer dit wel weer het geval is en het is niet mogelijk om een online bestelling op te halen in een KPN Winkel. Op deze pagina kan je, na het invullen van jouw bestelnummer, de bestelling volgen. Daarnaast ontvang je een e-mail zodra het toestel weer op voorraad is en kan je het afhalen op het servicepunt.
Goedemiddag Vikash,

een collega van u heeft via de char verteld dat de toestel 30.08 weer op voorraad is. Wat is nu juist al jij aangeeft dat er nog geen duidelijkheid is. Ik vind dit geen goeie service, helemaal dat op de site staat aangegeven savonds besteld volgende dag in huis. Nergens staat er vermeld dat de toestel wel of niet op voorraad is.

groet

rob
Reputatie 7
Badge +21
Het klopt dat we aan het einde van deze maand weer een nieuwe levering verwachten van de fabrikant. Hiervoor hanteren we zoals gewoonlijk het principe: ‘first come, first serve’, dus het hangt er vanaf wanneer jij je bestelling hebt geplaatst. Daarom kan kan ik je geen duidelijkheid geven wanneer je het toestel ontvangt.
Hoi Vikash

nogmaals, slechte service. Helemaal na jaren klant te zijn voor telefoon, internet en tv..
jammer
Reputatie 7
Badge +21
Ik begrijp je reactie. Ik had je graag meer duidelijkheid willen geven @Rob braak. 😥
Ook ik wacht nog op het toestel!

waarom besteld kpn bijvoorbeeld zelf niet bij belsimpel .nl of een andere collega! Zij hebben het toestel wel op voorraad.

Ik heb deze telefoon voor mijn eogen onderneming gewoon nodig en had het toestel dan ook binnen 2a3 werkdagen verwacht!!!!
Hoe zit het inmiddels met de leveringen van de iPhone xr 128gb?

krijg het idee dat het een veel voorkomend iets is....jammer
Reputatie 7
Badge +21
@Stampert De iPhone XR 128gb is op dit moment helaas ook niet op voorraad. Helaas kan ik je geen duidelijkheid geven wanneer je het toestel gaat ontvangen. Ik zou je willen adviseren om via deze pagina jouw bestelling te volgen.
vreemd, als ik bij Apple bestel dan heb ik mijn producten binnen twee dagen
Erg vreemd inderdaad. Ik heb 3 weken geleden mijn toestel besteld (iPhone XR 128gb red) en heb ook nog steeds niks binnen. Ik ben ook al jaren klant, vandaar dat ik mijn abonnement heb verlengt met nieuw toestel maar nu al spijt. Als je bij Apple een mobiel besteld heb je hem binnen enkele dagen gewoon in huis, dus ik snap niet waarom dit zo ontzettend lang duurt. Zeer jammer.

Reageer