Beantwoord

iphone naar een ander adres sturen, is dat mogelijk?

  • 17 September 2019
  • 4 reacties
  • 294 keer bekeken

Kan ik mijn nieuwe iPhone naar een ander adres toe laten sturen?
icon

Beste antwoord door Nadia 18 September 2019, 17:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Nee, dat is niet mogelijk.

De nieuwe iPhone wordt bezorgd op het bij KPN bekende adres, of op een afhaallocatie. Je kunt met je ordernummer en postcode inloggen op mijnbestelling.kpn.com. Daar zie je wanneer het pakje verzonden is, met track- en tracenummer, en weet je wanneer het wordt bezorgd.

Mocht je nou niet thuis zijn, wordt de volgende dag een nieuwe poging gedaan. Als er dan ook niemand is, dan gaat hij naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie van PostNL. Je krijgt van alles ook sms'jes.
Kan ik wel veranderen naar afhaallocatie gelijk?
Reputatie 7
Badge +28
Nee, dat is niet mogelijk.
Reputatie 7
He @murielrurenga, welkom op het forum. Leuk dat je de community van KPN een vraag stelt. Noordzee heeft het bij het juiste eind, je kunt vanwege de waarde van je bestelling niet zomaar naar elk willekeurig adres laten bezorgen. Dat klinkt wat inflexibel, maar er is een goede reden voor. Helaas zijn we door schade en schande wijs geworden. Door fraude van persoons- en adres gegevens, waardoor er toestellen onterecht naar de verkeerde -kwaadwillende- persoon werden gestuurd. Dit ondanks een twee stapverificatie per SMS. Vandaar dat we er wat behoedzamer mee omgaan.

Wanneer je niet thuis bent, wordt jouw bestelling naar het dichtstbijzijnde PostNL afhaalpunt verzonden. Je kunt je bestelling volgen op het door Noordzee genoemde site van KPN. Als je de PostNL app hebt, of via de site inlogt op je track&trace, zou je eventueel de afhaallocatie en tijd kunnen wijzigen. Afhankelijk in het verwerkingsproces van PostNL.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze hier gerust! 🙂

Reageer