Goedenavond, vorige week abonnement verlengd. Toestel binnen gekregen, was defect. Gebeld moest een afspraak maken bij de kpn winkel volgende dag. Een medewerker van de winkel belde een uur ervoor op waarom we een afspraak hadden, verhaal uitgelegd. Hij zegt komen heeft geen zin. Omdat het een iPhone XS refurbished is kan ik hem niet omruilen omdat ik hem niet op voorraad heb. Verzekering afsluiten kan ook niet ivm defect toestel. KPN weer gebeld. U moet hem retour sturen met het retourformulier wat erbij zit en aankruisen defect toestel ontvangen en ik ontvang graag een nieuwe. Zo gezegd zo gedaan afgelopen vrijdag. Krijg ik vandaag een mail dat de verlenging geannuleerd is. Weer gebeld moest het abonnement opnieuw verlengen. Dit gedaan voor 23.59 uur besteld morgen in huis. Krijg ik vanavond een sms dat het toestel niet op voorraad is. Weer gebeld krijg ik te horen weet niet of deze nog binnenkomt zo niet moet u een ander toestel uitzoeken. Waarom? En dan zeker bijbetalen? Dan had ik hem toch beter op kunnen sturen voor reparatie ivm garantie van 2 jaar? Nu heb ik niks! Wanneer kan ik het toestel verwachten? En als hij niet meer op voorraad komt hoe gaan jullie dit oplossen?
Beste antwoord door Denise van KPN
Bekijk origineel