Beantwoord

iphone tijdelijk niet leverbaar

  • 23 February 2021
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Goedenavond, vorige week abonnement verlengd. Toestel binnen gekregen, was defect. Gebeld moest een afspraak maken bij de kpn winkel volgende dag. Een medewerker van de winkel belde een uur ervoor op waarom we een afspraak hadden, verhaal uitgelegd. Hij zegt komen heeft geen zin. Omdat het een iPhone XS refurbished is kan ik hem niet omruilen omdat ik hem niet op voorraad heb. Verzekering afsluiten kan ook niet ivm defect toestel. KPN weer gebeld. U moet hem retour sturen met het retourformulier wat erbij zit en aankruisen defect toestel ontvangen en ik ontvang graag een nieuwe. Zo gezegd zo gedaan afgelopen vrijdag. Krijg ik vandaag een mail dat de verlenging geannuleerd is. Weer gebeld moest het abonnement opnieuw verlengen. Dit gedaan voor 23.59 uur besteld morgen in huis. Krijg ik vanavond een sms dat het toestel niet op voorraad is. Weer gebeld krijg ik te horen weet niet of deze nog binnenkomt zo niet moet u een ander toestel uitzoeken. Waarom? En dan zeker bijbetalen? Dan had ik hem toch beter op kunnen sturen voor reparatie ivm garantie van 2 jaar? Nu heb ik niks! Wanneer kan ik het toestel verwachten? En als hij niet meer op voorraad komt hoe gaan jullie dit oplossen?

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 25 February 2021, 17:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons forum, @WdeV96! Vol smart zit je te wachten op jouw nieuwe toestel bij een verlenging, krijg je een defect toestel toegestuurd. Heel zuur is dat. De verlenging waarbij je dit toestel had genomen is geannuleerd en er is ook een nieuwe bestelling geplaatst. Nu blijkt het toestel alleen niet op voorraad te zijn. Extra zuur, want hierdoor moet je nog langer wachten op jouw nieuwe toestel. Welk toestel had je besteld? Dan kan ik kijken wanneer we verwachten dit toestel weer op voorraad te hebben.

Hi Denise! Ja inderdaad heel zuur, helemaal omdat als ik (3 maal) goed voorgelicht was geweest hij onder reparatie opgestuurd had kunnen worden ivm 2 jaar garantie en had ik hem naar alle waarschijnlijkheid nu al gemaakt terug gehad. Ik heb de Apple IPhone XS 64GB refurbished space gray besteld. Mvg 

Reputatie 7
Badge +17

Ja, begrijpelijk! Voor zover ik kan zien, komt de iPhone XS 64GB Space Grey refurbished deze week weer beschikbaar. Ik hoop dat jouw toestel hier tussen zit, al kan ik dit niet garanderen. Je ontvangt van ons uiteraard bericht als het toestel jouw kant op komt.