Maandag 29-07-2019 kreeg ik te horen dat hij 'tijdelijk'niet op voorraad was. Uiteindelijk na veel gedoe en een klachtenformulier, kreeg ik te horen dat de X uitgefaseerd werd. En ook niet meer terug kwam.
Om een heel lang verhaal kort te houden, werd ik gebeld op 01-08-2019 door KPN met een eenmalige leuke upgrade. De XS voor dezelfde prijs als de X. Dit omdat hij uitgefaseerd werd en ik de X had besteld.
Ik ging akkoord met deze deal. Maar hier houdt het dan ook op. Geen bevestiging per mail. En KPN heeft geen log van dit gesprek.
Wie heeft ditzelfde gesprek gehad met KPN? Ik start namelijk een zaak. Niet om de telefoon, maar wel om de manier waarop KPN met zijn klanten om gaat in deze casus en de overeenkomst niet nakomt. Ik ben uitzonderlijk teleurgesteld in KPN zijn werkzijde, onkunde en transparantie.
Ik hoor het graag.
Beste antwoord door Wessel vd Waa
Bekijk origineel