Beantwoord

iPhone Xr 64 GB besteld, wanneer geleverd

  • 10 September 2019
  • 2 reacties
  • 78 keer bekeken

Goedemorgen,
Ik had gister avond mijn telefoon verlengd met een iphone xr 64 gb white maar het bleek vandaag opeens niet op voorraad te zijn. Ik wou graag weten wanneer het wel op voorraad is en hoe lang het zal duren?

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 13 September 2019, 19:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Hoi @Jennifersantosc, welkom bij ons op het forum. Als je een toestel hebt besteld wil je natuurlijk weten wanneer die komt! Als je er nog niet meer over hebt gehoord in de tussentijd ga ik met je meekijken, zou je daarvoor je forumprofiel aan kunnen vullen met de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder, het bewuste 06-nummer (of klantnummer) en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen")? Ik hoor het graag van je als je dat gedaan hebt.
Reputatie 7
Hoi @Jennifersantosc, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je forumprofiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Als ik nog met je mee kan kijken hoor ik het graag.