Beantwoord

Iphone xr lostoestel

  • 8 January 2019
  • 7 reacties
  • 130 keer bekeken

Hallo, ik wil graag een lostoestel halen (iPhone xr). Waar kan ik zien of deze kan kopen in de winkel van Kpn Leiden Haarlemer straat.
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 January 2019, 22:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hi Blanca, welkom hier. Dit kan ik voor je nakijken. Welke versie van de XR wil je precies hebben? Welke kleur en hoeveel intern geheugen?

Ik hoor graag van je.
Hallo, ik zou graag een i phone xr 64 gb wit willen. Alvast bedankt voor het helpen!
Reputatie 7
Badge +24
Dankjewel. Bij de KPN winkel zijn er nog een aantal toestellen op voorraad, ergens tussen de 5 en 10. Als je snel bent kun je het daar halen. Anders kun je het online ook bestellen, hier. Klik wel even door, de prijs wordt eest zonder BTW weergegeven. Weet je zo voldoende?
Even voor de zekerheid om te checken of u zeker weet dat dit bij de kpn winkel in de haarlemer straat leiden is?
vriendelijke groet
Reputatie 7
Badge +24
Even voor de zekerheid om te checken of u zeker weet dat dit bij de kpn winkel in de haarlemer straat leiden is?
vriendelijke groet


Met zekerheid kan ik het niet zeggen, zou zomaar kunnen zijn dat er net 10 mensen voor jou dat toestel nemen. Kans is wel groot dat het wel op voorraad is. Gokje wagen dus. 😉
Super! Heel fijn dat u kon helpen, een fijne avond nog.
Reputatie 7
Badge +24
Uiteraard graag gedaan.