Beantwoord

iphone7: luidspreker en belfunctie doet het niet

  • 9 June 2019
  • 3 reacties
  • 168 keer bekeken

ik heb een iPhone 7, was kapot en net verwisseld omdat het onder de regels van de verzekering viel. Toen ik hem kreeg kom ik nog bellen, echter is het nu zo dat de toetsen luidspreker en bellen het niet meer doen tijdens een telefoongesprek. Ik wil graag nu weten wat ik het beste kan doen.

Mvg

Marty
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 11 June 2019, 15:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @MartySmarty, welkom! Wat balen dit 😞. Gaat het om de verzekering die je via KPN hebt afgesloten? In dat geval heb je weer minimaal 6 maanden garantie en kan je opnieuw contact opnemen met de Claimsdesk. Let er wel op dat de verzekering beëindigd wordt nadat je binnen 12 maanden een tweede aanspraak hierop doet.
Het gaat om de verzekering die ik via de KPN heb afgesloten. Alleen als ik Mn gegevens invoer bij de link voor claims dan herkent het systeem mijn gegevens niet. Kan ik ze op een andere manier contacteren?
Reputatie 7
Badge +30
Sorry voor de late reactie! Je kunt ze ook bellen via 0800-6565010. Mocht je nog vragen hebben, laat je het weten?