Beantwoord

Is de beëindiging abonnement wel goed gegaan?

• 23 november 2018
  • 5 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik heb gisteren order 1301467075 geannuleerd. Maar bij status zie ik vandaag dat de order gewoon doorgaat. Ik zou door iemand gebeld worden om de annulering in werking te zetten, maar niemand heeft mij nog gebeld. Ik heb schriftelijk bewijs dat de order geannuleerd is.
icon

Beste antwoord door Susan_ 27 november 2018, 19:59

Om de simkaart te activeren dien je € 0,01 te pinnen via een link die uitkomt bij iDeal. Maar wil je de simkaart en het abonnement niet gaan gebruiken, hoef je hier uiteraard niet voor te betalen. De simkaart kan je dus laten voor wat het is, en alsnog opzeggen wanneer je dit abonnement niet wil gaan gebruiken.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond Joeri, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat jammer om te horen dat je de bestelling hebt geannuleerd, mag ik vragen naar de reden hierachter? In principe moet het binnen een werkdag verwerkt zijn, ik kijk graag met je mee of dit inderdaad zo gegaan is. Mocht je al wel een bevestiging hiervan hebben, dan moet het goed komen.

Is de status inmiddels aangepast? Ik zie namelijk wel een order met dit nummer, die staat op waiting en is inderdaad nog niet geannuleerd. Op welke manier heb je de annulering doorgegeven? Je kan dit het beste doen via 0800-0105 of via onze LiveChat afdeling!
deze bestelling heb ik genomen omdat ik een glasvezel abonnement wilde nemen i.v.m 9 maanden korting. Echter kreeg ik te horen dat ik geen nieuwe klant ben omdat ik een oude internetabonnement heb (geen glasvezelkabel) om die reden wou ik mijn sim only abonnement opzeggen.

Gisteren eindelijk met iemand telefonisch contact gehad en ze gaven aan dat nieuwe sim kaart al verstuurd is geworden. heb 2 weken bedenk tijd. In die tijd kan ik alsnog opzeggen.

Het opzeggen heb ik zowel telefonisch geprobeerd en paar annulerings formulieren ingevuld via internet. Ik zou teruggebeld worden door iemand van kpn maar dat is niet gebeurd.
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Joeri, duidelijk bedankt voor je reactie. Ik kreeg inderdaad ook de melding dat de simkaart al opgestuurd was, dus annuleren was op dit moment niet mogelijk. Wanneer je de simkaart ontvangt, kan je alsnog annuleren. Dit kan via een online formulier (duurt wel langer tot je bevestiging hebt), via onze LiveChat functie en via 0800-0105. Je kan ook ook laten terugbellen hierover, zodat je zelf niet in de wacht hoeft te staan.

Al met al, mijn excuses dat het zo lang moet duren en er zo vaak contact gezocht moet worden. Maar liever het zekere voor het onzekere denk ik dan maar 😉
Volgens een eerdere mail die ik heb gekregen moet ik nog 1 euro overmaken via ideal. Maar op de brief die ik bij de simkaart hebt ontvangen staat er niks van bij. Het probleem is dat ik met kerstvakantie ga. Ik kan dan geen bedrag via ideal overmaken.
Reputatie 7
Badge +21
Om de simkaart te activeren dien je € 0,01 te pinnen via een link die uitkomt bij iDeal. Maar wil je de simkaart en het abonnement niet gaan gebruiken, hoef je hier uiteraard niet voor te betalen. De simkaart kan je dus laten voor wat het is, en alsnog opzeggen wanneer je dit abonnement niet wil gaan gebruiken.

Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag!

Reageer