Is de verlengingsaanbieding wel een aanbieding?

• 23 juni 2014
  • 6 reacties
  • 1201 keer bekeken

Absoluut niet!

De aanbieding komt overeen met de standaard aanbieding voor nieuwe klanten. Je zou toch mogen verwachten dat KPN klanten die al meer dan 15 jaar onafgebroken een mobiel abonnement hebben een speciale aanbieding doet. Dat KPN haar vaste klanten koestert. Nee hoor!

Hele verkeerde benadering.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8
er zou een gouden regel moeten komen, als een vaste klant regelmatig boven de xxx euro komt, geef het dan een lifetime onbeperke (FUP) databundels en dat soort dingen.

Jeroen470,

Het is geen voordeeltje. Mijn buurman die geen klant bij KPN is krijgt exact hetzelfde aanbod.

Reputatie 6
Badge +2
Bestaande klanten een voordeeltje geven doet KPN al. Hoeveel korting moet een klant die al 15 lid is krijgen dan als ik vragen mag?

Ik kan werkelijk waar geen bedrijf opnoemen die mij steeds meer korting geeft naarmate de jaren verstrijken. Alleen mijn auto verzekering misschien, maar zodra ik daar iets claim gaat de premie ook gewoon omhoog..

Vandaan is geïnformeerd bij opdrachtgevers en medewerkers. Nooit iemand die daar op let. Bedrijfsmatig stap ik over zodra het contract afloopt. 

Ik voel mijn geen klant bij KPN.

Onderwerp is wat mij betreft gesloten. Hoop dat Femke hier lering uit gaat trekken.

Het is gewoon een standaard aanbod die nieuwe klanten ook krijgen aangeboden. Ik ben een hele goede klant. Ook nu met onbeperkt bellen met regelmaat rekeningen van € 200,00 of meer. Al meer dan 15 jaar onafgebroken klant van KPN (mobiel). 

Ik voel mij als vaste klant met zo'n aanbieding niet serieus genomen. Wacht wel tot de Iphone 6 uit is en bekijk dan of het interessant is om eens een keer te kiezen voor een andere aanbieder.

Reputatie 7
Badge +8
hoi,

Als je aangeeft (geen persoonlijke details graag) wat je graag wilt als verlenging, dan kan webcare of een ander forumbezoeker kijken wat ze voor je kunnen betekenen.

😃

het persoonlijke aanbod is gebaseerd op het verleden, dat hoeft natuurlijk niet altijd een goed beeld te geven voor de toekomst. Je kan persoonlijke wensen ook bespreken via chatdienst of telefoon.

Het meest gunstige is om vroegtijdig te verlengen, dat kan al 6 maanden van te voren, feitelijk is dat een vroegtijdige boetevrije opzegging van je oude abonnement, want je verlengde abonnement en ook voorwaarden gaan dan direct in nadat KPN het verwerkt heeft. Ook ontvang je dan meteen je nieuwe toestel als je daarvoor hebt gekozen.

ik hoop dat dit je vraag beantwoord.

Reageer