Beantwoord

Is er een andere contactmogelijkheid dan 0800-0402?

  • 12 October 2021
  • 12 reacties
  • 390 keer bekeken

Hallo,

Ik wilde er niet echt een topic over aanmaken maar ik krijg geen contact met de klantenservice afdeling mobiel. Bestaat deze nog apart en zo ja zijn die nog anders te bereiken dan via 1200/08000402?
Daar krijg ik namelijk een callcenter en zoals bekend zit daar niet de benodigde kennis en heb ik door de jaren heen al genoeg ellende van gehad.
Mogelijk dat een medewerker van dit forum anders kan helpen?
 

icon

Beste antwoord door Noordzee 14 October 2021, 21:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Badge +19

Je kunt hier je vragen neerzetten.  De forumleden en een moderator gaan daarop reageren. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @e_10ne ,

Je hebt met de chat een alternatief.  

De chat bereik je doordeweeks van 8.00 tot 20.00 via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Op zaterdag van 8.00 tot 17.00. Niet op zondag. 
 

Heb je niet direct een antwoord nodig? Stel gerust jouw vraag hier. Wellicht kunnen de bezoekers en/of moderators jou hier helpen. 

Hallo @e_10ne , Twitter en Facebook heb je ook nog.

CC @Joep1965 en @Noordzee 

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @e_10ne , Twitter en Facebook heb je ook nog.

CC @Joep1965 en @Noordzee 


Inderdaad, via Twitter en Facebook werkt ook fijn. Dit kan tevens via privé berichten op Facebook en Twitter. En hier op het forum zijn veel KPN klanten met veel (technische) kennis. 

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb ooit eerder contact gehad waarbij het niet zeker leek of wat ik wilde ging lukken. Ik heb een hele boel gedoe gehad met mijn abonnementen incl kpn digitenne op hetzelfde adres te komen dan mijn ouders. Zelfde achternaam dus er werd meerdere keren van alles beeindigd van mijn ouders.

Uiteindelijk later weer verhuist naar eigen nieuwe woning en via hulp hier is dat zonder problemen gelukt. Alleen bij mobiel had men twijfels omdat er ook weer twee andere mobiele nummers op dat adres staan . Ervaring leert dat de telefonische klantenservice vooral doet wat je zegt dat er niet moet gebeuren. Ik wil mijn mobiele nummer dus van mijn ouders adres laten wijzigen naar mijn huidige nieuwe adres zonder dat er allerlei andere dingen gebeuren. Voorheen goede ervaringen met die “aparte” tak mobiel die meer kennis leek te hebben alleen lijkt die ook op gegaan in de standaard klantenservice.

Reputatie 7
Badge +28

Bedankt voor de antwoorden. Ik wil mijn mobiele nummer dus van mijn ouders adres laten wijzigen naar mijn huidige nieuwe adres zonder dat er allerlei andere dingen gebeuren. 

@e_10ne

Is het gelukt met de chat, Twitter of Facebook? 

Of heb je nog verdere hulp nodig van moderator @Jose_ ?  

 

Hallo @e_10ne ,

Je hebt met de chat een alternatief.  

De chat bereik je doordeweeks van 8.00 tot 18.00 via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 

Op zaterdag van 8.00 tot 17.00. Niet op zondag. 
 

Heb je niet direct een antwoord nodig? Stel gerust jouw vraag hier. Wellicht kunnen de bezoekers en/of moderators jou hier helpen. 

Hallo @e_10ne , Twitter en Facebook heb je ook nog.

CC @Joep1965 en @Noordzee 


Inderdaad, via Twitter en Facebook werkt ook fijn. Dit kan tevens via privé berichten op Facebook en Twitter. En hier op het forum zijn veel KPN klanten met veel (technische) kennis. 

 

Ik had een pb verzonden maar kreeg tot heden geen reactie. Dan ga ik het komende week proberen via de chat.

 

Hallo moderatieteam, ik ontdek bij toeval in de MijnKPN-app een ander helpdesknummer: 088-7650017 te bereiken ma t.e.m. zo van 0800-20.00 uur.

Is dat een alternatief nummer voor 0800 0402,is dat gratis? Is dat ook vanuit het buitenland te bellen?

Graag jullie reactie.

 

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @JanD! Bedankt voor dit seintje!

Als je naar dit nummer belt, dan kom je inderdaad ook bij onze klantenservice uit. Een 088 nummer is niet gratis, dus het is wenselijk dat dit nummer uit de MijnKPN app gehaald wordt. Ik heb het zelf (nog) niet kunnen ontdekken: waar zie je dit nummer precies. Kun je dat stap voor stap aangeven? 

Hallo @Shyrin_ , o.a. bij enetertainmentpakket en extra tv pakketten toevoegen.

 

Hallo @Shyrin_ , o.a. bij enetertainmentpakket en extra tv pakketten toevoegen.

 

Hallo @Shyrin_ . bijgaand een screendump van een van de bewuste pagina's:

 

Reputatie 7
Badge +16

Super bedankt, @JanD! Ik ga hier achteraan en zal eens horen hoe of wat!