Beantwoord

Is er iemand tussen het forum een medewerker van Save /Retentie afdeling om mij te helpen

  • 26 June 2019
  • 5 reacties
  • 700 keer bekeken

Reputatie 5
Badge +4
Goede morgen, Forum, en ook Marcia,

IK heb weer meerdere male geprobeerd 0800-0402 om iemand aan de lijn te krijgen van de afdeling Save, Retentie om het vervolg 2e klacht van mijn mobiele klacht te doen oplossen, maar tevergeefs!
Wellicht heeft dat met de landeljke storing te maken gehad, maar ook de chat optie zat maar te rond te draaien

Wie is er geautoriseerd / gerechtigd op deze site om mij hiermee te helpen, net als met de vorige klacht die overigens wel opgelost is.

Of via 1/ prive bericht verder gaan of 2/ telefonisch een afspraak maken .........of 3/ per mail een mooi aanbod doet, zoals voorheen de afspraak was, met de des betreffende KPN medewerker.

Het 2e probleem wat ik nog steeds heb, moet ook netjes en goed opgelost worden, zoals afgesproken was!
icon

Beste antwoord door Joran 3 July 2019, 13:26

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Ronald,

Wij hebben allen dezelfde autorisaties maar we kunnen je wel in contact brengen met de retentie afdeling. Het is me niet helemaal duidelijk wat de 2e klacht precies is. Ik dacht dat Marcia je daar al mee hielp in dit topic: Retentie afdeling reageert niet na tweede klacht. Gaat dit om een ander probleem? De chat had overigens wat problemen maar zou inmiddels weer goed moeten werken.
Reputatie 5
Badge +4
Hai Joran , Ik had u al eerder gezegd dat u het verkeerd zag , en u reageerde maar niet terug , maar dit gaat inderdaad nog om de mobiele klacht, is dus de 2e klacht alleen voor mij direct stopgezet , daar dat ook niet goed was gegaan door de kpn medewerker , en kon er op terugkomen i.v.m aankomende verlenging om daarvoor ook een goede optie van te maken met de afedeling Save / Retentie, Zouden contact met mij opnemen om het verder te bespreken, dat weet ook uw collega Marcia, die mij adviseerde om daar ook contact mee te leggen, om die kwestie op te lossen.

|Maar dan moeten ze wel bereikbaar zijn! en terug reageren,
ik heb zelf ook niet veel tijd vanwege mijn werk, en ben niet altijd goed bereikbaar, en heb dat ook netjes aangegeven aan KPN.

Maar als u mij met een Save medwerker /retentie in verbinding kan stellen, dan heel graag, via mail een afspraak te maken, zoals uw collega Marcia dat ook heeft gedaan.
Met het chatten kom ik niet verder, daar die niet bevoegd zijn om mij verder te helpen.

Ik hoor graag van u wat de opties en mogelijkheden zijn en anders ga ik weer verder met uw collega Marcia, die dit ook leest en bij haar terecht kon als ik er niet uit kwam met deze ( 2e klacht bestaande mobiel).
Ja klacht 1 TV pakket is goed opgelost.
2 Mobiel nog niet.

Zo duidelijk genoeg geinformeerd?

Daarbij heb ik ook vorige week een klacht ingediend via de procedure dat de mobiele kwestie nog steeds niet is opgelost.
Zou binnen 10 dagen met mij daarover contact worden opgenomen.
Eerst zien dan geloven.
Reputatie 7
Badge +28
Hai Joran , Ik had u al eerder gezegd dat u het verkeerd zag , en u reageerde maar niet terug ,
Dat klopt. Nadat ik vier keer hetzelfde heb gezegd en je een terugbelmogelijkheid heb gelinkt naar de retentie (save) afdeling zag ik geen meerwaarde in verder reageren. Het steeds impliceren dat ik je niet geloof of dat ik het verkeerd zie begrijp ik nog steeds niet. Ik heb je alleen de feiten doorgegeven en meerdere keren benadrukt dat ik telefonische gesprekken niet kan terugluisteren. Verder heb ik je alternatieven geboden omdat ik het probleem niet voor je kon oplossen.

maar dit gaat inderdaad nog om de mobiele klacht, is dus de 2e klacht alleen voor mij direct stopgezet , daar dat ook niet goed was gegaan door de kpn medewerker , en kon er op terugkomen i.v.m aankomende verlenging om daarvoor ook een goede optie van te maken met de afedeling Save / Retentie, Zouden contact met mij opnemen om het verder te bespreken, dat weet ook uw collega Marcia, die mij adviseerde om daar ook contact mee te leggen, om die kwestie op te lossen.

Dit wil ik graag nog wat duidelijker krijgen. Op een gegeven moment is een aanvraag gedaan voor 5 GB en 150 min/sms. Met Compleet 10 GB en 300 min/sms en € 5 korting. Ook was een lifetimekorting van € 2,50 doorgevoerd. Totale kosten € 15,50 per maand. De aanvraag is geannuleerd omdat het pas in augustus in zou gaan. Ik heb je uitgelegd dat het huidige contract tot augustus loopt en dat het niet eerder in kan gaan. Dat is nog steeds het geval.

Ik had de link al in een privébericht gestuurd maar als je teruggebeld wil worden door retentie/save kun je je 06-nummer doorgeven op Hoge kosten. Afspraak niet nodig, je wordt binnen een uur teruggebeld. Lijkt mij de kortste klap. We zijn nu over heel veel schijven bezig (telefonisch, chat, forum, klachten en onderling mailen), via deze link ben je in één keer bij de goede afdeling. Nog meer topics aanmaken gaat niet helpen en het wordt er alleen onoverzichtelijker van.
Reputatie 5
Badge +4
Weet je wat ! Ik ga je nu niet meer beantwoorden.
Of het ligt er aan wat je terugschrijft

Je ziet het het helemaal verkeerd vanaf het begin, nu ook weer wat je schrijft.
Ben blij dat kpn er anders over denkt en het aanpakt, nu nog mobiele kwestie

We zijn anders beiden uitgepraat.

Sterker ik zit er heel sterk aan te denken om van het forum af te gaan als het zo gaat met communicatie.op deze site.
Reputatie 7
Badge +28
Beste mensen, het ontspoort hier een beetje. Laten we het beschaafd houden en niet op de man spelen. Ik heb daarom een aantal berichten weggehaald.

@ronald58: Het lijkt me goed dat we het houden bij het linkje hierboven om je terug te laten bellen. Je wil in contact komen met retentie, hiermee word jij door hun teruggebeld wanneer het jou uitkomt. In onze systemen staan notities van alle gesprekken waarmee zij ook duidelijk krijgen wat er mis is gegaan.

Reageer