Beantwoord

Is het mogelijk om de iPhone 7 in het buitenland te laten bezorgen?

• 13 september 2016
  • 2 reacties
  • 115 keer bekeken

Hi KPN,

Als het goed is kan ik morgen mijn abonnement verlengen, wat precies mooi uitkomt nu de iPhone 7 uit is. Echter zit ik momenteel voor 3 maanden in Munchen. Aangezien ik niet zo lang kan wachten vroeg ik mij af of het mogelijk is de iPhone hier in Duitsland te laten bezorgen?

Zo ja, hoe kan ik dit in werking zetten?

Cheers,
Arno
icon

Beste antwoord door Cindy_ 14 september 2016, 12:04

Hi Arno, wat leuk dat je ons forum hebt gevonden!

Vandaag mag je dus verlengen, leuk! We bezorgen toestellen niet in het buitenland. Je kunt wel iemand machtigen om het toestel aan te nemen, maar degene heeft dan wel jouw id-kaart nodig en zo te lezen lukt dat niet als je al en Duitsland zit. Hopelijk ben je snel zelf in Nederland en kun je je nieuwe iPhone aannemen!

De link die @PeterG stuurt is een zakelijk dienst, dat gaat niet op voor particulier.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +31
Je zou zeggen van wel. Zie hier:
https://www.kpncriticalcommunications.com/verzendingenbezorging
Reputatie 7
Badge +24
Hi Arno, wat leuk dat je ons forum hebt gevonden!

Vandaag mag je dus verlengen, leuk! We bezorgen toestellen niet in het buitenland. Je kunt wel iemand machtigen om het toestel aan te nemen, maar degene heeft dan wel jouw id-kaart nodig en zo te lezen lukt dat niet als je al en Duitsland zit. Hopelijk ben je snel zelf in Nederland en kun je je nieuwe iPhone aannemen!

De link die @PeterG stuurt is een zakelijk dienst, dat gaat niet op voor particulier.

Reageer