Beantwoord

Is mijn mobiele abonnement verlengbaar?

• 8 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Badge
Ik wil graag kijken of ik mijn mobiele abonnement verlengen kan bij kpn. Nou vul ik al 6 x het telefoonnummer in en 1 week geleden hetzelfde ook al gedaan. maar tot nu toe geen sms met verificatiecode. Ik zou graag willen weten of ik kan verlengen bij jullie en wat dan de mogelijkheden zijn.
alvast bedankt!

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 8 augustus 2018, 14:26

Ik ben momenteel geen klant bij jullie, Je zult dus bij je huidige provider moeten checken of je al kunt verlengen overstappen en niet bij kpn natuurlijk ;)
En met overstappen is het ook geen verlengen, maar neem je een nieuw abonnement met nummerbehoud.
Verder zal je nieuwe abonnement (bij KPN) pas ingaan zodra je huidige is verlopen. Niet eerder. Heb je dus nu nog geen nieuwe telefoon nodig dan zou je dus nog even kunnen wachten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedemiddag @Luuk L. Wat vervelend dat het niet lukt om in de verlengshop van KPN te komen. Ik kan dit ook voor je nakijken. Zou je je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken.
Badge
Hallo Vikash,

Ik ben momenteel geen klant bij jullie, dus een klantnummer heb ik niet. . maar wil overstappen en ben op zoek naar een totaalplaatje voor internet, tv en mobiele telefonie. ik heb mijn profiel aangevuld.
Reputatie 7
Badge +31
Ik ben momenteel geen klant bij jullie, Je zult dus bij je huidige provider moeten checken of je al kunt verlengen overstappen en niet bij kpn natuurlijk ;)
En met overstappen is het ook geen verlengen, maar neem je een nieuw abonnement met nummerbehoud.
Verder zal je nieuwe abonnement (bij KPN) pas ingaan zodra je huidige is verlopen. Niet eerder. Heb je dus nu nog geen nieuwe telefoon nodig dan zou je dus nog even kunnen wachten.
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens @Luuk L. PeterG heeft in het bericht hierboven al een aantal bruikbare tips/info gegeven waar je wellicht iets aan hebt. Mocht je nu al kunnen overstappen of informatie willen over een nieuwe Alles in 1 pakket en Mobiel abonnement bij KPN zou ik een KPN Medewerker kunnen vragen om jou te bellen zodat je alle mogelijkheden kunt bespreken en eventueel een abonnement kunt afsluiten bij deze medewerker. Mocht je dit willen dan hoor ik dat graag van je 😉
Reputatie 7
Badge +17
We hebben helaas niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!

Reageer