Beantwoord

Itunes kosten op mijn kpn factuur.

  • 15 January 2019
  • 6 reacties
  • 362 keer bekeken

Badge
Ik krijg nu de laatste 2 maanden itunes online aankopen kosten op mijn factuur en kan deze aankopen niet terug vinden onder mijn Apple ID
De aankopen zijn iedere week zondagmiddag rond 14:00 uur, kan iemand mij hier mee helpen?
Vriendelijke groet
Peter


Admin: afbeelding aangepast i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Joran 15 January 2019, 14:22

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Heb je jouw aankopen al gecontroleerd via https://finance-app.itunes.apple.com/purchases ?
Badge
Ja ik heb het meeste al gecontroleerd maar er staat niks tussen wat geld kost
Vr.gr
Peter
Reputatie 7
Dan hoop ik dat er snel iemand van KPN zal reageren in dit topic en gaat uitzoeken waar deze kosten vandaan komen.
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Peter, welkom op het forum! Erg vreemd dat je de aankopen niet terug kan vinden via iTunes. Alle abonnementsdiensten moeten hier zichtbaar zijn. Heb je alle aankopen inmiddels gecontroleerd? Weet je zeker dat je met hetzelfde Apple ID bent ingelogd? Via de KPN factuur kunnen alleen betalingen vanuit iTunes zelf worden verrekend. Deze moeten dan ook zichtbaar zijn op eerdergenoemde link. Je hoort ook een mail te krijgen met een aankoopbevestiging van iTunes. Kun je die vinden rond het moment dat de betalingen zijn begonnen?

Wij maken het mogelijk de betaling op de factuur te zetten maar ik kan geen teruggave van de kosten regelen. Dit zal via de appdeveloper moeten gebeuren. Apple kan je helpen met het achterhalen waar de betaling vandaan komt. Mocht het nodig zijn kun je de aankoopnummers doorgeven die je op de KPN factuur terugvindt. Dit zijn de transacties die we door hebben gekregen vanuit Apple, met deze nummers is de abonnementsdienst door hun makkelijk te achterhalen.

Ik kan wel een blokkade instellen om het onmogelijk te maken iTunes aankopen via de KPN factuur te doen. Als je daar gebruik van wil maken wil ik je vragen je profiel aan te vullen met jouw adresgegevens, klantnummer/06-nummer en ter verificatie de laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer. Die kun je kwijt in het vakje "persoonlijke opmerkingen". Als je een reactie plaatst zodra dat is gebeurd stel ik de blokkade in.
Badge
Hoi Jordan

Heb mijn mijn profiel bijgewerkt met wat je vroeg
Je mag van mij de blokkade instellen

Vr.gr.
Peter
Reputatie 7
Badge +28
Dat is bij dezen gebeurd. Mocht je dit in de toekomst heroverwegen, neem dan even contact op met de helpdesk of laat het hier weten op het forum. Wij passen het weer voor je aan.

Op de specificatie vind je bij de online aankopen nummers die beginnen met MTT. Als het niet duidelijk is waar de aankopen vandaan komen kun je contact opnemen met Apple, deze aankoopnummers kunnen worden gekoppeld aan de abonnementsdienst. Contact opnemen kan op deze pagina: Apple - Support - Oplossingen.

Ik hoop dat je er zo uit komt. We hebben in ieder geval voor elkaar gekregen dat dit in de toekomst niet meer mogelijk is.

Reageer