Beantwoord

Kan één persoon in mijn lijst niet bellen

  • 23 June 2021
  • 3 reacties
  • 548 keer bekeken

Ik heb sinds dat ik van Huawei naar samsung ben gegaan het probleem dat ik 1persoon in mijn lijst niet kan bellen. Kan hem wel bellen met dezelfde sim in me oude telefoon. Bij mijn man precies hetzelfde verhaal en gaat om precies om hetzelfde nummer. We hebben alles gecheckt er is niks geblokkeerd niet door ons en niet door die persoon. Telefoon ook al opnieuw opgestart enzo 

Hoop dat iemand ons kan helpen.

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jemenedith 25 June 2021, 12:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jemenedith, welkom hier. 

Met jouw Samsung kan je die persoon dus niet bellen en met de Huawei wel. Dat is wel vreemd. Dan zit het dus niet in de aansluiting, eerder in het toestel. Alleen waar zit het dan? Zeker dat het nummer niet geblokkeerd is? Hoorntje>toetsen>3 stipjes bovenin>instellingen>nummers blokkeren. Staat het nummer daartussen in jouw telefoon?

We hadden alles al geprobeert.

Ben vandaag naar de winkel geweest en het is opgelost. Zal hier ook de oplossing neer zetten.

 

GA naar instelling, dan verbindingen daarna mobiele netwerken en dan bellen via 4g uitzetten en netwerkmodus op 4g/3g/2g (automatische verbinding) en dan werkt het weer. 

Reputatie 7
Badge +20

Dat had ik zo niet kunnen bedenken. Heel bijzonder, maar fijn dat het nu is opgelost!