Beantwoord

kan geen 1 GB bijbestellen op onbeperkt abbo

  • 9 augustus 2020
  • 13 reacties
  • 104 keer bekeken

1GB bijbestellen op onbeperkt abbo werkt niet!

icon

Beste antwoord door Lisa 9 augustus 2020, 13:28

@Kappie82 Je hebt gelijk. Ik lees dat het waarschijnlijk te maken heeft met de MijnKPN app die de hoeveelheid orderverzoeken niet goed kan verwerken. Dit zou na enige tijd (lees: paar dagen) vanzelf opgelost worden. Dit is natuurlijk niet de gewenste situatie, daarom heb ik intern nagevraagd of er een korte termijn oplossing is om de foutcode te omzeilen. Zodra ik een reactie heb ontvangen, hoor je van me!

Bekijk origineel

13 reacties

52094 foutcode!

Reputatie 7
Badge +14

Hi @Kappie82 Welkom hier! Bedankt voor je bericht. Wat rot dat je geen 1GB kunt bijbestellen. Niemand wordt gelukkig van traag internet, al helemaal niet als je een ‘onbeperkt Hussel’ abonnement hebt. Is het je eerder wel gelukt om dit te bestellen?
Ben je op dit moment in Nederland of in het buitenland? 
Ik ijk graag even met je mee. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Deze kun je achterlaten in je profiel. Geef je hier een seintje als je je gegevens hebt ingevuld? 

Heb de gegevens ingevuld, ben in nederland, en voorheen is het wel gelukt. Sinds gister is het niet meer gelukt.

Reputatie 7
Badge +14

@Kappie82 Bedankt voor je gegevens. Ik vermoedde dat een bestelling van 1GB was vastgelopen, maar niets is minder waar. Het ziet er naar uit dat je nog omme nabij 4GB internet hebt voor vandaag. Kan dit kloppen? Het kan zijn dat er een vertraging zit in mijn systeem.

Kun je je telefoon eens helemaal uit en weer aanzetten? Wellicht lost dit het probleem op!
 

Ja dat klopt, nu zal ik idd nog in de 5 GB bundel zitten. Gister zat ik daar overheen en wilde ik 1GB bijbestellen en dat ging dus niet, toen gaf hij de foutcode 52094. Nu wilde ik testen of hij het nu wel wil doen, maar gaf weer de zelfde foutcode, dus ben bang dat als ik er straks overheen ga, ik weer geen 1 GB bij kan bestellen, kan volgens mij niet de bedoeling zijn! Die foutcode heb ik nog nooit eerder gezien!

Telefoon al een aantal keren uit en aan gezet.

Reputatie 7
Badge +14

Oh! Bedankt voor het delen. Je kan geen 1GB bijbestellen als je nog 5GB tegoed hebt.  Laat het vandaag even weten als je (vermoed dat je) door de 5GB heen bent. Probeer dan de sms te sturen. Lukt dit nog niet, dan kan ik meekijken waarom niet.
 

Gister al een aantal keren sms geprobeerd, werkte ook niet. Ik weet als ik nog in de 5GB bundel zit dat ik geen 1GB bij kan bestellen, ik heb het alleen getest vandaag om te zien of de foutcode weer terug kwam, en dat deed het dus ook! Heb het vaker geprobeerd om 1GB bij te bestellen als ik nog in de 5GB bundel zat en dat ging natuurlijk niet, maar ik kreeg toen geen foutcode, die ik nu dus wel krijg.

wat houdt de foutcode 52094 in?

ik vermoed dat het als ik er doorheen ben het niet wil lukken om 1GB bij te bestellen ivm die foutcode.

 

 

Reputatie 7
Badge +14

@Kappie82 Je hebt gelijk. Ik lees dat het waarschijnlijk te maken heeft met de MijnKPN app die de hoeveelheid orderverzoeken niet goed kan verwerken. Dit zou na enige tijd (lees: paar dagen) vanzelf opgelost worden. Dit is natuurlijk niet de gewenste situatie, daarom heb ik intern nagevraagd of er een korte termijn oplossing is om de foutcode te omzeilen. Zodra ik een reactie heb ontvangen, hoor je van me!

Ben benieuwd!

Hij doet het weer naar een paar dagen! Wel heel apart dit.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Kappie82. Lisa heeft vakantie, dus ik neem het even van haar over. Het kan kloppen dat het nu wel weer werkt. :slight_smile: Zoals Lisa ook al aangaf lost het probleem zich doorgaans binnen enkele dagen uit zichzelf op. Ik heb ook bericht van de specialisten. Zij geven aan dat het geen MijnKPN probleem is, maar het probleem ontstaat op de achtergrond in een achterliggend systeem. Dit is nu intern aangekaart. Hopelijk kan het spoedig worden verholpen. 

Reageer