Vraag

Kan geen apps meer betalen via KPN rekening

• 24 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 371 keer bekeken

Ik wilde twee dagen geleden twee apps betalen via mijn kpn rekening. Helaas kan ik het niet op deze manier betalen, omdat het verlopen is.
Als ik het dan wil updaten, krijg ik het volgende bericht, uw account komt niet in aanmerking voor mobiel betalen. Neem contact op met uw mobiele provider. Vorig jaar heb ik voor het laatst een app betaald via mijn kpn/telfort rekening.
Kunnen jullie mij helpen?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24
Hallo Chauan, welkom op het forum.

Wat gek dat dat ineens niet meer wil. Door je zin over KPN/Telfort komt bij mij de vraag op of je bij KPN of bij Telfort zit. Laat je me dat weten?
Reputatie 7
Hoi Chauan. KPN en Telfort zijn twee verschillende bedrijven, ook al is KPN eigenaar van Telfort.
Zit je dus bij Telfort dan zul je de vraag bij hen moeten neerleggen.
Zie ook de reactie van KPN Moderator Cindy hier voor mij.
Reputatie 7
Badge +24
Klopt als een bus! Bedankt voor de aanvulling, Peter!
Reputatie 7
Badge +24
Hi @Chauan, ik heb niks meer van je gehoord. Als je nog hulp van mijn kant nodig hebt, laat dat dan weten.
Sorry voor mijn late reactie, ik heb een sim only rekening bij kpn. Als ik wil betalen staat er vermeld kpn/ telfort. Uw account komt niet in aanmerking voor mobiel betalen. Daaronder staat weer verlopen. Ik heb nog stefdsr hulp nodig
Reputatie 7
Badge +24
Dan help ik je verder @Chauan. Hiervoor heb ik gegevens van je nodig. Je ontvangt zo een privébericht van me. Als je die beantwoord, dan ga ik aan de slag.
Reputatie 7
Badge +24
Fijn dat je je gegevens alsnog hebt gestuurd @Chauan. Ik heb een technische melding voor je aangemaakt. Zo kan er worden uitgezocht waar de kink in de kabel zit. Zodra ik meer nieuws heb, laat ik je dat weten.
Reputatie 7
Badge +24
Door de betalingsmethode te verwijderen en opnieuw in te stellen krijgt @Chauan de melding niet meer.

Reageer