Beantwoord

kan geen los toestel meer kopen in de winkel

  • 2 December 2019
  • 2 reacties
  • 404 keer bekeken

Goedemiddag allemaal,

Vandaag in Arnhem op kronenburg in een kpn winkel had ik een een los toestel willen kopen. Alleen werd er mij verteld dat dit niet meer mogelijk is, dus alleen nog in combinatie met een abonnement of ik zou klant moeten worden bij kpn door afname van andere producten en dan is het weer wel mogelijk om een toestel los te kopen. 
dan nu mijn vraag; is het nog wel bij andere kpn winkels mogelijk om een los toestel te kopen zonder extra”s
Ik vraag het me af, omdat ik vorige maand nog daar een iPhone 11 los heb gekocht.

 

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 5 December 2019, 19:34

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Het is nog steeds mogelijk om een los toestel te kopen in een KPN-winkel. Je hoeft er dus geen abonnement bij af te sluiten. 

OF KPN voordeliger is dan sommige andere winkels, is de vraag. Maar aan jou de keuze waar je een telefoon koopt. 

 

Reputatie 7
Badge +17

Goedenavond inmiddels en welkom op het Forum! Wat Noordzee aangeeft klopt, je kunt nog steeds een los toestel kopen in de winkel zonder dat je hierbij een abonnement afsluit. Het hangt wel van de winkelvoorraad af. Als het toestel dat je wilt niet op voorraad is of er nog maar een paar exemplaren zijn zal de winkel deze bewaren voor abonnees en deze toestellen niet los verkopen. Als er echter een goede voorraad van het toestel is dat je wilt kan je hem los kopen. :slight_smile:  Je kunt altijd bellen met 0800-0402 en vragen naar de winkelvoorraad van de winkel waar je naartoe wilt. Dan kan je er voorbereid naartoe! 

Reageer