Beantwoord

Kan geen MB's delen met man

  • 30 July 2020
  • 3 reacties
  • 30 keer bekeken

Mij lukt het ook niet, mijn man is van tele2 naar kpn overgestapt, dus wel kpn abonnement. In mijn kpn zie ik zijn nummer wel, maar als ik wil delen zie ik verder niets, alleen een melding o ver delen en zie meer informatie. Schiet niet op dus.... 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Globetrotter 62 8 August 2020, 12:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Globetrotter 62. MB's delen lukt niet met jouw man begrijp ik, ondanks dat je zijn nummer in MijnKPN ziet staan. Waar zie je die precies staan? Is dat onder abonnementen of als je naar MB's delen gaat? 

Als dit nog steeds speelt kijk ik graag met je mee, zou je daarvoor je forumprofiel volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Bedankt, maar het is inmiddels opgelost, ik heb gebeld met Kpn en het bleek dat onze nummer niet in 1 huis houden stonden????? Maar dit is aangepast en nu werkt het. 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het zo is opgelost @Globetrotter 62, en jullie nu MB's met elkaar kunnen delen :slight_smile:  Als we nog iets voor jullie kunnen doen weet je ons te vinden.