Beantwoord

Kan ik een eSim aanvragen voor in de Huawei Smartwatch?

  • 23 June 2021
  • 5 reacties
  • 1102 keer bekeken

Beste KPN.

Ik wil de Huawei (smart)watch kopen hier kan een E sim kaartje in,ik lees dat KPN deze nog niet heeft in 2021, alleen de duosim kaart,.

Kan deze ook in de Huawei (smart)watch 3,graag een reactie wat werkt zodat we via de watch overal bereikbaar zijn,zodat niet altijd meer de smartphone mee hoeft.

Hoor graag van u.

Groetjes lizzyjo

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 24 June 2021, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Lizzyjo, welkom op het KPN Forum!

De vraag is dus of er een (duo)simkaart past in een Huawei Smart Watch 3. Voor zover ik het heb kunnen herleiden niet: mobiel bellen en/of gebruik maken van het 4G netwerk, kan alleen via een e-sim. Check het gerust nog even bij Huawei zelf, je kunt rechtsonder een chat opstarten met de Huawei klantenservice. 

Op onze website vindt je veelgestelde vragen over de e-sim en hier kun je lezen dat onze e-sim nog geen Smartwatches ondersteund. 

KPN ondersteunt e-sim (nog) niet voor smartwatches. Alleen voor smartphones en tablets.

Is e-sim ook geschikt voor Apple Watch?

KPN biedt nog geen ondersteuning voor Apple Watch via e-sim. Ook andere smartwatches worden nog niet ondersteund.

Ik las dat de Nederlandse Providers er wel mee bezig zijn, KPN ook mag ik hopen,steeds meer mensen dragen een smartwatch,maar omdat LTE nog niet ondersteund word kiezen ze voor alleen bluetooth.

Grtz

Ik ben nog heel tevreden met m'n horloge van 47 jaar oud .

Moet persoonlijk ook niet denken aan dat gepielewiep op zo'n pietepeuterig watchschermpje. Wat dat betreft vind ik een smartphone al best klein. M.n. de lettertoetsjes.
En hoe bel je met zo'n smartwatch?

Het zal echt wel komen. Een e-sim die te 'koppelen’ is met (het nummer van) je smartphone.

Beste Peter.

Fijn dat je nog gelukkig bent met je horloge,maar de tijd gaat verder,en de gemakken en ongemakken ook,ik kies voor het eerste en wij maken er volop gebruik van.

Indien het beschikbaar is.

Fijne dag nog.

Groetjes lizzyjo