Vraag

Kan ik een toestel op een andere dag laten bezorgen?

  • 13 October 2021
  • 4 reacties
  • 237 keer bekeken

Hoi! 

 

Ik heb net mijn abonnement inclusief telefoon verlengt. Er staat dat wanneer deze voor 21:00 bestelt is, die morgen in huis is. Alleen zou ik hem liever een dag later willen ontvangen aangezien ik morgen de gehele dag op kantoor werkt. Kan ik dit nog aanpassen? Ik hoor het graag, groetjes! 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Ilooooo ,

Heb je dan al een bevestiging ontvangen? 

Zeer regelmatig wordt de telefoon namelijk niet de volgende dag bezorgd. Zeker niet als er ook nog controles moeten worden uitgevoerd m.b.t. de kredietwaardigheid. 

De kans is groot dat de telefoon dus op zijn vroegst vrijdag of zaterdag bij jou arriveert. Maar de dag van bezorging is op dit moment eigenlijk niet aan te sturen. Afwachten maar…. 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Ilooooo Is het opgelost? Is je toestel inmiddels goed binnen gekomen? Welk toestel heb je besteld? 

Hoi Bart, het toestel is inmiddels goed binnen gekomen :) bedankt!

Ik vind het dus bijzonder dat kpn wil dat je een bezorg moment kiest want je moet zelf thuis zijn. 
Ik plan dan maandag 3-1 na mn werk en dan krijg ik nu een mail dat hij verzet is naar morgen…

de kans is groot dat de gene die de telefoons afgeeft voor een dichte deur staat! Dus waarom een bestel moment kiezen ??  Snapt iemand deze logica ?