Beantwoord

kan mijn bestelling niet volgen.

• 31 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 396 keer bekeken

Waarom kan ik mijn bestelling niet volgen? Waarvoor is die dienst dan beschikbaar? Ik heb het zeker 24 uur na mijn bestelling tot heden geprobeerd. Maar tevergeefs.
icon

Beste antwoord door Natasja_1 5 november 2017, 16:21

Hoi @kenrick, welkom op het Forum! Welke melding krijg je te zien als je de bestelling wilt volgen? Kan je helemaal niet inloggen met jouw postcode en ordernummer of werkt het niet na het inloggen? Hoor graag van je!

Ik heb geen reactie meer van je gezien, Kenrick. Dit betekent vast dat alles goed is gekomen met het volgen van de bestelling 🙂 Als er onverhoopt toch nog iets mis gaat/is, laat het mij dan weten!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi @kenrick, welkom op het Forum! Welke melding krijg je te zien als je de bestelling wilt volgen? Kan je helemaal niet inloggen met jouw postcode en ordernummer of werkt het niet na het inloggen? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Ik heb geen reactie meer van je gezien, Kenrick. Dit betekent vast dat alles goed is gekomen met het volgen van de bestelling 🙂 Als er onverhoopt toch nog iets mis gaat/is, laat het mij dan weten!

Reageer