Beantwoord

kan namen van personen waar ik MBs mee deel niet meer zie

  • 25 October 2020
  • 15 reacties
  • 94 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Vroeger zag ik in MijnKPN de namen van de personen in mijn gezin waar ik MBs naar over wil maken. Sinds de update zie ik alleen nog nummers. Hoe weet ik dan wie wie is? Ik ken de mobiele nummers niet uit mijn hoofd. 

icon

Beste antwoord door Lisa 8 November 2020, 16:30

Bekijk origineel

15 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @RxB! Leuk dat je je vraag stelt op ons KPN Forum. Excuses voor de late reactie. Het is hier momenteel erg druk:persevere:.  Zie je de namen niet meer in de MijnKPN sinds de update van je telefoon of sinds de update van de MijnKPN App? 
De namen die je ziet in de MijnKPN App, worden opgehaald uit jouw contactpersonenlijst. Om de namen weer te zien in de app, moet je de telefoonnummers toevoegen aan je contacten! 

Ik heb het net zelf even gecontroleerd. Ik heb de naam gewijzigd van een gezinslid in mijn contactenlijst. Hierna heb ik de app opnieuw opgestart. Je raad het al.. de naam is meteen gewijzigd in de app! :sunglasses:  

Reputatie 7
Badge +17

Mocht het nog niet opgelost zijn. Kijk eens in de MijnKPN app bij > Profiel > App instellingen > contacten [AAN]. Dit zorgt dat je namen ziet i.p.v. nummers! 

Hoi Lisa, 

Dank voor je antwoord. Heel vreemd, maar tot vandaag zag ik nog steeds alleen nummers. Terwijl ik in de oude versie van de app wel de namen zag en ik verder niets heb aangepast. Vandaag zag ik ineens wel weer de namen staan. Het probleem lijkt dus vanzelf te zijn opgelost. Goed om te zien! Wat me nog wel opvalt is dat de app vaak erg langzaam is, het duurt vaak enkele minuten voordat ik echt Mbs kan overmaken.

Reputatie 7
Badge +17

@RxB Goed om te horen dat het vanzelf is opgelost! Mocht je in de toekomst weer tegen nummers aankijken i.p.v namen, dan kun je het dus in de instellingen aanpassen! Waarom de app soms langzaam is, weet ik niet. Is de app specifiek langzaam als je MB's deelt? Dus wanneer je ze overmaakt, is de app lang aan het laden voordat je de bevestiging krijgt dat de MB's zijn overgezet? 

Als ik op de knop MB’s delen druk (die knop met jet plaatje van een ingepakt cadeautje) duurt het meer dan 70 seconden voordat ik de tekst zie staan waar ik het aantal MB s en de persoon kan kiezen. 

Reputatie 6
Badge +7

Ja snel kun je het sinds kort niet meer noemen helaas😔

Reputatie 7
Badge +17

Vervelend @RxB! Je hebt denk ik de nieuwe app? Waarom die traag is, geen idee! Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd en voorzien van de laatste update? 

Reputatie 6
Badge +7

Ja en ja in mijn geval en nog steeds traaaaaag.

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Je bent niet de eerste die dit meldt! Ik zet jouw bevinding door naar de techniek. Hopelijk wordt dit snel verbeterd. :hugging:

Reputatie 6
Badge +7

Zou er maar mee gaan opschieten want het geduld is op.

 

Schoolvoorbeeld van incompetentie lijkt KPN te zijn geworden ondertussen.

Het lijkt te zijn verbeterd. Bedankt hoor!

@Lisa 

Zet mijn naam er ook maar bij. Veel problemen met MijnKPN.

Reputatie 7
Badge +17

Waar loop je precies tegenaan @Jeroen Ruiter?

Als ik MBs wil delen duurt het enorm lang voor ik iets kan doen. 1 november was ik op mijn werk en was mijn vrouw buitenshuis. Ik zou haar weer data geven maar dit lukte niet. Na enkele uren lukte het met veel moeite. Het is geen ramp maar het valt mij op dat mijnKPN heel traag reageert. Niet altijd maar wel vaak.

Reputatie 7
Badge +17

Aah, op die fiets. Toevallig benoem je net een moment dat we een storing hadden met de MijnKPN App:see_no_evil: . Dit is inmiddels verholpen. Dat de app soms traag is, weten we. Het zou echter niet meer onmogelijk moeten zijn om MB's te delen. 

Reageer