Beantwoord

Kan niet gebeld worden vanaf Vodafone nummers

  • 29 July 2020
  • 10 reacties
  • 256 keer bekeken

Goedemiddag allen,

 

De afgelopen paar maanden heb ik het probleem dat ik niet op mijn mobiele telefoon gebeld kan worden door nummers met een Vodafone abonnement. 

 

Ik heb al sinds 30 juni contact met de KPN Mobiel klantenservice, maar daar komt tot op heden niks uit.  Ondanks toezeggingen dat ik teruggebeld zou worden door technische support medewerkers, wat helaas ook niet is gebeurd.

 

Ik heb in het verleden problemen gehad met Vodafone omdat bleek dat zij per ongeluk mijn telefoonnummer hadden geregistreerd, of iets dergelijks, waardoor ik helemaal niet meer bereikbaar was. Mischien heeft dat hier ook mee te maken.

 

In ieder geval een erg vervelende situatie, omdat ik nu zowel zakelijk als privé belangrijke telefoontjes ben misgelopen.

 

Wellicht dat de mensen op dit forum mij kunnen helpen?

 

Groet Joost

icon

Beste antwoord door Natasja 13 August 2020, 18:27

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Joost_1988

Ik denk dat je gelijk hebt dat het samenhangt met de eerdere problemen met Vodafone die je beschrijft. Ergens in de Vodafone systemen staat nog een vlaggetje dat aangeeft “eigen nummer”. Daardoor worden Vodafone bellers niet goed naar jou doorverbonden buiten het VF domein.

Zet je gegevens (Privé) in je forum profiel, met je 06nummer in het veld “Pers. opmerkingen”. Dan kan een KPN moderator hiermee op onderzoek uit.

Bedankt @RBxx! Ik heb mijn profiel geüpdatet en zoals je aangaf mijn telefoonnummer toegevoegd aan het opmerkingen veld. Hoop dat er een KPN moderator in de lucht komt.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Joost_1988 , graag gedaan. Een KPN moderator komt hier vanzelf, door drukte kan het wel wat langer duren.

Na 37 dagen en een tiental telefoontjes nog altijd niks van KPN Mobiel Klantenservice gehoord. Ik hoop dat dit wat oplevert qua support.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Joost_1988 ,

Ik hoop op een snelle reactie hier van een KPN moderator. Ik heb ze net een seintje gegeven.

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Joost_1988 Welkom hier! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Top dat je je gegevens hebt ingevuld. 

Mijn eerlijke mening… Ik sla stijl achterover. Dit is belachelijk slecht opgepakt, zeg. Ik vermoed dat er iets misgaat met de tickets die wij indienen. Waarschijnlijk blijven de formulieren ergens hangen, waardoor ze niet aankomen bij de juiste afdeling. 
Ik heb er een hard hoofd in dat het laatste formulier (29 juli) wel goed wordt opgepakt. Mede hierom heb ik jouw case even persoonlijk doorgezet (mail) naar een collega van die afdeling. 
We moeten dit nader uitzoeken, zodat dit in de toekomst niet nog eens voorkomt.  

Je hoort van mij of mijn collega zodra er nieuws is. :blush:

Goedemiddag @Lisa 
Bedankt voor je reactie. Klopt het dat er nog geen nieuws is? Ik hoop dat jullie gauw een oplossing vinden, want dit is niet werkbaar zo.

Groetjes Joost

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Joost_1988. Ik neem het even over van Lisa. Ik heb het ticket erbij gepakt en ik lees dat mijn collega een mail heeft gehad van Vodafone dat het probleem is opgelost. Mijn collega heeft je geprobeerd te bellen, maar kon je niet bereiken en heeft daarom je voicemail ingesproken met de mededeling dat het is opgelost. Kun je dit bevestigen? 

Beste @Natasja alles werkt weer! Super dankjewel!

Reputatie 6
Badge +9

Heel fijn om te vernemen dat het weer werkt. :slight_smile: Als je toch nog ergens hulp bij nodig hebt, dan weet je ons te vinden. 

Reageer