Beantwoord

Kan nieuwe sim niet activeren

• 3 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 87 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik heb afgelopen vrijdag een nieuwe simkaart ontvangen omdat de oude niet meer werkt, ik kan hem echter niet activeren

Ik krijg een error op de activatiepagina:
Het ophalen van de gegevens is (tijdelijk) niet mogelijk. Excuses voor het ongemak.

Ik krijg de error al sinds afgelopen vrijdag :s

Heb al gebeld en gechat maar de medewerker(s) zegt dat er een storing is. Ik kan nu echter niet bellen of gebeld worden wat voor mij toch echt wel noodzakelijk is.

Is er iets wat er gedaan kan worden?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 3 oktober 2016, 14:44

Bedankt voor het sturen van je privébericht. Zoals ik al verwacht had, kan ik de simkaart ook niet voor je activeren helaas. Ik moet je echt vragen om het nog even af te wachten. Excuses voor het ongemak!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Klopt het dat de simkaart inmiddels geactiveerd is? Dat is erg fijn! Nogmaals excuses voor het ontstane ongemak, ik hoop dat je er verder geen last meer van zult hebben.
Reputatie 7
Badge +27
Ik neem het ook niet persoonlijk hoor 😉. Zelf zou ik er ook behoorlijk van balen als ik niet bereikbaar zou zijn! Helaas kan ik niet veel meer dan dat de telefonische klantenservice kan. Mijn collega's van het systeembeheer werken er heel hard aan om dit probleem op te lossen. Het systeem kan de simkaart namelijk niet activeren, natuurlijk had ik dat anders voor je geregeld. Vandaar ook het verzoek om toch nog even af te wachten.
Hallo Marcia,

Ik wil niet heel vervelend doen maar ik wacht al sinds vrijdag. Het enige wat ik hoor is "er wordt aan gewerkt" Ondertussen heb ik geen oplossing.

Ik ben onbereikbaar wat voor mij persoonlijk behoorlijk wat problemen met zich meebrengt,.

Ik verwacht eigenlijk wel meer dan "heeft u aub geduld", ik ben al jaren klant en dit is toch echt wel voor het eerst dat er niet eens oplossing wordt aangedragen.

p.s, dit is niet persoonlijk naar jou, ik praat hier in het algemeen naar KPN
Reputatie 7
Badge +27
Bedankt voor het sturen van je privébericht. Zoals ik al verwacht had, kan ik de simkaart ook niet voor je activeren helaas. Ik moet je echt vragen om het nog even af te wachten. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 7
Badge +27
Welkom @emile_b, wat ontzettend onhandig! Ik ben bang dat mijn antwoord hetzelfde zal zijn. Er is namelijk voor een paar klanten een storing, waardoor ook wij de simkaart niet kunnen activeren. Toch wil ik dat voor de zekerheid controleren. Reageer je op mijn privébericht ? Dan kom ik er op terug.

Reageer