Beantwoord

Kan specifiek persoon niet bellen

  • 7 December 2021
  • 8 reacties
  • 107 keer bekeken

Hallo !

Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan 1 persoon niet bellen, andersom wel.

Wanneer ik bellen via 4 g sim 1, uitzet dan kan ik haar wel bellen. 

Niet handig om dat telkens aan en uit te zetten, kan dit ook anders opgelost worden ?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt (originele topic)

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 8 December 2021, 21:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo,

 Ik kan 1 persoon niet bellen, andersom wel.

Wanneer ik bellen via 4 g sim 1, uitzet dan kan ik haar wel bellen. 

Niet handig om dat telkens aan en uit te zetten, kan dit ook anders opgelost worden ?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Renee Borger! Goed om te lezen dat jij jouw weg naar ons Forum gevonden hebt! 

Wat je nu ervaart is een toestelprobleem, heel lastig wel! Van welk type toestel maak je gebruik? Helpt de tip in dit andere topic jou ook?

 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!

Nee helaas, niet opgelost, ik krijg direct haar voicemail te horen.

Ik heb de Samsung s20.

Wanneer ik bellen via 4 g sim 1, uitzet dan kan ik haar wel bellen. Dus dat zou opgelost zijn, maar het is natuurlijk niet handig om dit iedere x aan en uit te zetten. 

 

Niet opgelost

 

Reputatie 7
Badge +16

Vervelend, @Renee Borger! Heb je de mogelijkheid om de simkaart in sim2 te testen en ook in een ander toestel?

Ja al geprobeerd idd, maar lukt ook niet....

Reputatie 7
Badge +16

Ook in een ander toestel ervaar je dit probleem? Welk toestel heb je gebruikt om te testen?

Ik heb de Samsung s20.

Wanneer ik bellen via 4 g sim 1, uitzet dan kan ik haar wel bellen. Dus dat zou opgelost zijn, maar het is natuurlijk niet handig om dit iedere x aan en uit te zetten. 

Omdat je dit aangeeft, lijkt dit wel op een toestelprobleem: heb je dit probleem ook al voorgelegd bij Samsung?
We weten bijvoorbeeld dat met de Samsung S21 problemen bekend zijn: gebruikers van dit type toestel kunnen bereikbaarheidsproblemen en traag mobiel internet ervaren. Workaround is om 4G / 5G uit te schakelen, dan spelen deze problemen niet.
Het kan heel goed zijn dat wat jij ervaart, ook een toestelprobleem is. Ik heb het in ieder geval aan onze technische dienst doorgegeven en raad je ook zeker aan om contact op te nemen met Samsung Nederland.