Beantwoord

Kassabon opvragen in verband met reparatie

  • 4 February 2019
  • 2 reacties
  • 61 keer bekeken

voor een reparatie kassabon nodig, ik vind m niet meer

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Kafra 5 February 2019, 22:43

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hallo @Kafra Heb je 'm inmiddels teruggevonden? Ik vermoed dat het gaat om de reparatie van je mobiele telefoon? Ik kan je -als het nodig is- ook verder helpen, door je een vervangend aankoopbewijs te sturen. Ik heb dan wel een aantal gegevens van je nodig.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? Ik wil ook graag het merk en type toestel weten én het IMEI-nummer. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
het is inmiddels geregeld, de gsm is ter reparatie aangeboden, bedankt

Reageer