Beantwoord

kids sim in ontvangst nemen

  • 4 December 2019
  • 6 reacties
  • 141 keer bekeken

Mag mijn vrouw de door mij bestelde kidssim in ontvangst nemen? 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 7 December 2019, 17:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Ja, dat mag. Legitimatie is wel handig. Anders voor de zekerheid een kopietje van jouw ID achter de hand houden, maar dat zal niet nodig zijn. 
 
Bij nieuwe aansluitingen waarbij je een toestelkrediet hebt afgesloten moet jij als contractant zelf het toestel ontvangen. Bij een verlenging mag iemand anders het pakket ook aannemen. 

Ik zie dit niet als een nieuwe aansluiting, maar als een aanpassing op jouw bestaande aansluiting.

Laat ook je pinpas thuis (neem aan dat ze je code weet). Ter verificatie dient 1 cent gepind te worden met de pas van het iban nummer wat erbij opgegeven is.

p.s. Bij een en/of rekening heb je beide een pas van die rekening

Reputatie 7
Badge +28

Is het jouw vrouw gelukt om de kidssim  in ontvangst te nemen? 

Reputatie 7
Badge +15

@Michaelbar Welkom op het forum. Een ander persoon kan inderdaad de simkaart voor je in ontvangst nemen als er geen sprake is van toestelkrediet. Dit is mogelijk als er sprake is van onderstaande voorwaarden. 

  • Ontvangende persoon kan ID van de contractant tonen.
  • Ontvangende persoon kan eigen ID tonen.
  • De pinpas behorende bij de bankrekening waarmee de order is ingelegd kan tonen en met deze pinpas de 1 cent pinverificatie kan voldoen .
  • Een formulier of papiertje heeft waaruit blijkt dat er sprake is van machtiging (ondertekend door de contractant)

Zou je kunnen laten weten of het gelukt is? 

Geachten,

 

Het is gelukt. uiteindelijk was ik zelf thuis.:wink:

Reputatie 7
Badge +15

@Michaelbar Goed om te horen dat het gelukt is. Veel plezier met de nieuwe simkaart 🙂