Kids sim duurder

  • 13 January 2020
  • 1 reactie
  • 470 keer bekeken

Sinds 2 januari ben ik met mijn mobiel overgestapt naar KPN. Wel iets duurder dan mijn 20gb bij Vodafone, maar door  kids Sim  icm unlimited data voor vier van onze kinderen was het toch aantrekkelijk. Zij iets meer gb’s en wij de voordelen van tv en mobiel samen.

nu wil ik ondertussen de abonnementen aanvragen en zijn ze tot mijn verbazing 2 euro per maand per abonnement duurder geworden. In ons geval dus 96 euro op jaarbasis. Ik vind dit nogal wat. De compensatie die ik had door kids Sim af te sluiten is dus volledig weg. 
 

ik las ergens iets over volwassenen die het abonnement afsluiten, maar misschien moeten jullie daar iets aan doen, ipv de prijs omhoog gooien. Eerlijk gezegd voel ik me best een beetje bedonderd. Ik ben juist om deze abonnementen overgestapt. 

 

daarbij komt nog dat ik kpn compleet heb aangevraagd (ook een reden om mijn mobiel naar kpn over te zetten), maar ondanks de bevestiging van ontvangst wordt dit niet geactiveerd. We hebben een “oud” abonnement en die wil ik eigenlijk niet aanpassen naar een hussel. Kunnen jullie dit alsnog activeren?

 



 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Reli. Welkom op het KPN Forum! Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik kan mij voorstellen dat je hiervan baalt, omdat je er niet vanuit ging dat de prijs in zo'n korte tijd al gewijzigd zou worden. Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer(s) achter willen laten op het KPN Forum profiel. Je ontvangt zo een privébericht.  Zou je daarop willen reageren? 

Reageer