Beantwoord

Kids sim voor bestaande klant

  • 23 November 2019
  • 8 reacties
  • 252 keer bekeken

Volgens kpn klantenservice op de chat kunnen bestaande klanten NIET hun mobiele abbo verlengen naar kids sim. Dat schijnt alleen voor nieuwe aansluitingen te kunnen. Daarmee is de keuze dus groter als je nieuw bent dan als je al jaren abbonee bent ?.

Kan iemand dit bevestigen ?, lijkt erop dat KPN Hussel bedoelt dat kanten moeten husselen met meer of andere providers ?.

( en ja we hebben kpn thuis, en meer dan een mobiel abbo dus ook een normaal mobiel abbo, dus voldoen aan de kids sim voorwaarden)

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 November 2019, 17:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Volgens mij moet je eerst een normaal mobiel hussel abonnement afsluiten. En dan kun je daar aan 1 of enkele kids abonnementen aan koppelen. Dus ... vader of moeder moet eerst over naar hussel, daarna de kinders.

Reputatie 7
Badge +24

Hi B, welkom op het forum. 

Ik zal het proberen uit te leggen. Een kids abonnement kun je toevoegen aan een regulier mobiel Hussel abonnement in combinatie met internet thuis, dit zijn mobiele abonnementen die na 7 oktober zijn afgesloten. Als je aan beide voorwaarden voldoet moet dit lukken. En anders kijk ik dit graag voor je. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reputatie 3
Badge

@Alex_P volgens de voorwaarden op de site van kpn is het voldoende om een willekeurig telfort of kpn mobiel abonnement te hebben om in aanmerking te komen voor een kids sim. Als je daarnaast ook een vaste KPN aansluiting hebt, dan krijg je daarnaast ook €5 korting. Ook als je het aanvraagformulier op de website doorloopt, dan zijn dit de vragen die voorbij komen. Er wordt nergens aangegeven dat het “hoofdnummer” per se een hussel abonnement moet zijn. Mocht dit wel zo zijn, dan verneem ik dat graag en ook waar dat als voorwaarde staat, omdat ik vrij voordelig nog kan meedoen aan een actiekorting ivm black Friday ;)

Reputatie 7
Badge +24

Ik moet nu even diep door het stof gaan. Heb dit hier nagevraagd en het kan inderdaad met een willekeurig KPN abonnement. Het nare is dat we nu een issue hebben met een verlenging met een kids only, daar wordt aan gewerkt. Ik heb alleen geen oplosdatum. 

Nogmaals ontzettend sorry! Ik zei het nog zo zelfverzekerd. Zo zie je maar weer dat iedereen fouten maakt. :innocent:

Reputatie 3
Badge

No problem ;) je bent niet de eerste die met onjuiste info komt. Intussen besloten om mijn abo alvast over te zetten naar Lebara en daarna weer terugporteren naar KPN. Het is niet anders.

Reputatie 7
Badge +24

No problem 😉 je bent niet de eerste die met onjuiste info komt. Intussen besloten om mijn abo alvast over te zetten naar Lebara en daarna weer terugporteren naar KPN. Het is niet anders.

Alsnog vind ik dit zeker onder ons niveau hier op het forum. Het overkomt mij/ons zo goed als niet, dit is zeker een baalmomentje. :smirk: 

Laat je me even weten mocht ik nog iets voor je kunnen doen? Dan beloof ik je dat ik alleen maar juiste dingen ga typen hier. 

is er al enig idee wanneer dit issue opgelost gaat worden, of het uberhaupt opgelost gaat worden?

 

Reputatie 7
Badge +24

is er al enig idee wanneer dit issue opgelost gaat worden, of het uberhaupt opgelost gaat worden?

Ik wilde dat ik het concreter kon maken, ik heb helaas nog geen duidelijke datum. :(