Beantwoord

Hoe dien ik een klacht in?

  • 25 March 2021
  • 1 reactie
  • 1398 keer bekeken

Ik wil een klacht indienen, maar het is allemaal zo ingewikkeld om maar gewoon via de mail een klacht in te dienen. Telefonisch werd ik doorverwezen naar kpn/klacht, maar daar is het zo ingewikkeld, zie door de bomen het bos niet meer…..

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 25 March 2021, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Renate273! Goed dat je hier aan de bel trekt! 

We werken het liefst zo min mogelijk met e-mailadressen en proberen een klacht zo snel mogelijk met je op te lossen. Daarom kun je een klacht als volgt indienen:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Als je een langere wachttijd geen probleem vindt, dan kun je ook via een online klachtenformulier indienen.
  • Of via ons: je kunt hier je klacht kwijt en je persoonlijke gegevens invullen in jouw profiel.
    Graag het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? 
    We denken graag met je mee!