Beantwoord

klacht afbetaling toestel

  • 23 October 2020
  • 5 reacties
  • 68 keer bekeken

Badge

In september toestel afbetaald via betaallink Kpn en ontvangstbevestiging ontvangen van Kpn.

Nu zijn ze de betaling kwijt en zeggen doodleuk dat ik kan fluiten naar mijn geld en gewoon dubbel moet betalen.

Ing gebeld betaling is binnengekomen bij Kpn

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 31 October 2020, 15:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Oei, dat is natuurlijk niet de bedoeling, @Missylion! Goed dat je dit aangeeft. Wil je jouw forumprofiel invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijken we dit na. 

Badge

Erik,

Forumprofiel heb ik ingevuld

Hoor graag van u

 

Alvast bedankt

 

Mvrgr.

Sandra Oladipo kokee 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Missylion. Ik zie dat er inderdaad nog een termijnbedrag op de factuur staat. Is de factuur ook al afgeschreven? Wat normaal hoort te gebeuren is dat je het bedrag van de afbetaling op de eerste factuur na de bealing ziet staan. En dan wordt het onder water weggestreept tegen de betaling die je gedaan hebt. Nu zou ik dan ook verwachten dat in dit geval er dus ook minder is afgeschreven dan het bedrag dat op de factuur staat geschreven.

Als dat niet zo is, en de het volledige bedrag is gewoon afgeschreven, laat het weten. Dan kan ik verder navraag doen. Zou je in dat geval ook een kopie van de iDealbetaling willen opsturen? Je krijgt een privébericht van me met een mailadres.

Badge

Beste Eric,

Het mobiele nummer betreft 06-***.

Deze staat op mijn naam, maar mijn dochter gebruikt deze. Ze had het restant van het toestel overgemaakt vanuit haar ING en niet met mijn ING. Misschien is dit het probleem.

Maar wel met de betaallink van KPN en kenmerk van het mobiel contract op mijn naam overgeboekt.

Tenaamstelling ING B.***

Mvrgr

Sandra 

 

Admin: privégegevens verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Missylion. Van welk rekeningnummer het komt maakt niet uit, zolang onze iDeallink maar gebruikt wordt. Ik heb ondertussen verder gespit en volgens mij gevonden wat het probleem is. Het lijkt erop dat de afbetaling wel is binnengekomen, maar dat het niet verwerkt kon worden tegen het nog openstaande krediet. En dat dit is gekomen omdat er een openstaande verlenging is. Ik weet nu alleen niet zeker of ze dit dan komende factuurperiode kunnen herstellen, of dat dit dan pas kan nadat de verlenging daadwerkelijk actief wordt per 24 januari. Mijn collega's van credit risk zijn degenen die hier naar gekeken hebben en hier meer over kunnen vertellen. Zij zijn echter alleen telefonisch bereikbaar. Als je, binnen kantooruren belt naar ons 0800-0402 nummer, dan kun je direct naar hen doorverbonden worden. Zij kunnen dit dan verder nakijken.