Vraag

Klacht afhandeling levering SIM-only

• 29 december 2017
  • 1 reactie
  • 40 keer bekeken

Vandaag heb ik mijn nieuwe sim-only abonnement (kaart) ontvangen. Volgens jullie brieven en mails hoeft er hier niets mee te gebeuren en zou deze "plug and play" moeten zijn. Het schets dan ook mijn grote verbazing dat dit niet het geval blijkt. Een telefoontje richting de klantenservice wordt 2 maal afgehandeld met de mededeling dat de koerier zijn pakketje moet afmelding (bezorgd) voordat de simkaart geactiveerd wordt. Een begrijpelijke gang van zaken, maar ik verwacht van het bedrijf waar ik een abonnement afsluit toch wel wat meer inspanning dan enkel deze mededeling (even nabellen bijvoorbeeld). Bij een derde telefoontje wordt ik zelfs doorverwezen naar het bedrijf wat de simkaart heeft geleverd... ik moet als klant van KPN het bedrijf gaan bellen dat jullie sim-kaarten aflevert. Want de klantenservice "mag niet bellen met dit bedrijf". Wat mij betreft de wereld op zijn kop en totaal niet klantvriendelijk. Ik sluit een contract af bij KPN; hoe jullie de distributie regelen is niet mijn zaak. Bij deze uit ik dan ook mijn ongenoegen over de gang van zaken voor 1: De vooraf verstrekte informatie die niet klopt en 2: De afhandeling van dergelijke meldingen. Waarom moet ik gaan bellen met een bedrijf om een probleem wat buiten mijn schuld om wordt veroorzaakt?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17
Hoi owellner. Welkom op het forum.

Ik geef je volkomen gelijk! Dit siert ons niet. Het minste wat de medewerker had kunnen doen was namens jou nabellen. Desnoods vraag je dat even aan je manager. Dan kan en mag geen probleem zijn.
Ik betreur hoe het gegaan is. Werkt alles nu wel naar tevredenheid?

Reageer