Beantwoord

Klacht bezorging Reviva pakket

  • 8 October 2019
  • 4 reacties
  • 323 keer bekeken

Badge
Vanmorgen zou mijn pakket bezorgd worden tot mijn verbazing kreeg ik een bericht dat ik niet thuis was.
Twerwijl ik wel thuis was, contact gehad en ze bleven beweren dat hij is langs geweest. Dit is de 2x dat dit gebeurd is met een pakket van kpn.
Ik heb de beelden van de flat op gevraagd. Want de koerier had foto gemaakt dat hij langs geweest is.
Zie beelden( helaas kan ik deze niet toevoegen) mocht kpn ze willen hebben neem contact met mij op. Van mij mag deze vent direct ontslagen worden.
icon

Beste antwoord door Mirellakuiper 9 October 2019, 22:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Mirellakuiper, welkom! Begrijp ik goed van jou dat jij op beeld hebt dat er niemand was, terwijl de koerier zegt dat hij er wel was? Dat lijkt me absoluut niet de bedoeling. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s) én reageren op het privébericht wat je van me krijgt? Ik zoek dit heel graag verder voor je uit.
Badge
Ik heb op beeld dat koerier zei dat ik niet thuis was( ik was wel thuis) merkte meteen op dat het niet klopte. Nadat il van kpn een mail kreeg dat ik nieuwe afspraak moest maken omdat im niet thuis was.
Bij de reviva zeiden ze dat hij toch echt op adres was en ik niet thuis was. Op het beeld is te zien wat hij doet. Zojuist gemaild.

Ik heb mijn gegevens bijgewerkt.
Mocht je nog gragen hebben dan ben ik op dat nummer te bereiken.

Met vriendelijke groet,
Mirella
Reputatie 7
Badge +24
Hi Mirella,

Fijn dat even elkaar hebben gesproken zonet en dat alles inmiddels goed is bezorgd. Zoals al aangegeven gaan wij hier serieus werk van maken, dit is op alle mogelijke fronten onacceptabel. Dankjewel voor de genomen moeite om dit aan ons te laten weten.

Je weet ons hier te vinden mocht het nodig zijn, we staan (vrijwel) direct voor je klaar. Dank ook voor het fijne gesprek. 🙂
Badge
Hi Alex,

Jullie ook bedankt voor de snelle reactie en jullie goede service. En het fijne telefoon gesprek😉
Mocht er van jullie kan nog iets zijn hoor ik dat graag.
Groeten
Mirella