Beantwoord

Klacht, digitale post bij dochter in postvak

  • 20 June 2019
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Heb al meerdere klachten ingediend, nooit wat aan gedaan, krijg alleen na 2/3 weken een mail met fijn dat uw klacht is opgelost.
Nu vanmorgen weer 3 x gebeld omdat mijn dochters ( nu eigen contract ( 3 maanden)), de digitale post van mij ontvangen, 3 medewerkers verder weten niet waar ze het in systeem kunnen veranderen.

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt, afgesplitst van topic
icon

Beste antwoord door Marina_ 24 June 2019, 11:48

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Daantje72, Welkom op het forum. Wat jammer om te lezen dat je meerdere keren een klacht hebt ingediend, maar dat je klacht tot nu toe niet is opgepakt. Vreemd dat je een bevestiging hebt ontvangen dat het opgelost is, terwijl dit niet het geval is. Zou je jouw klacht kort willen toelichten en je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor KPN Moderators en voor jezelf) Dan pak ik het verder op.
Reputatie 7
Badge +19
@Daantje72, Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!
Zeker niet opgelost, zijn in de winkel geweest ivm contract overname dochters, toen werd er aangegeven dat er veel data werd verbruikt, dat klopt want worden iedere keer uit de wifi gegooid, zegt de man daar komen we zo even op terug, contracten geregeld maar het wifi probleem ging hij het nu niet over hebben het was te druk in de winkel en of ik daar maar voor terug wilde komen, contracten inmiddels geregeld maar zij krijgen wel mijn berichten 🤔, kpn gebeld hoe het zit, 3 x ruim 3 kwartier iemand aan de telefoon gehad en overleggen maar nog steeds weten ze niet hoe dit op te lossen, mijn contract loopt tot september en kpn moet erg z'n best doen om mij als klant te houden
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Daantje72, Bedankt voor de toelichting. In je bericht geef je meerdere dingen aan.

  1. Je bent naar de winkel geweest en bent daar niet geholpen waar je voor kwam. Je kwam voor advies om je WiFi verbinding te verbeteren, maar werd na een verlenging de deur gewezen.
  2. Jouw berichten komen ook binnen op het e-mailadres van je dochters. Klopt dat?
Kun je meer vertellen over je verbinding? Ervaar je problemen met al je apparatuur of alleen met bepaalde mobiele telefoons? Welk modem heb je in gebruik? In dit topic geven we tips om je WiFi verbinding te verbeteren. Wil je dit topic eens doornemen en kijken of je advies kan toepassen?

Wat betreft de berichten die ook binnen komen op het e-mailadres van je dochters. Vermoedelijk maken zijn gebruik van een e-mailalias van jouw e-mailadres(het hoofdaccount). Een e-mailalias is een adres voor je e-mailaccount. Onder je e-mailaccount kun je 10 extra e-mailadressen aanmaken. Een e-mailbericht naar een e-mailadres komt dus binnen bij de postbus van een e-mailaccount. Als je dat niet wilt, kunnen ze misschien een eigen account aanmaken. Een e-mailaccount kun je vergelijken met een fysieke postbus. Een postbus bestaat uit een adres en een postvak in. Dit geldt ook voor een e-mailaccount.
Reputatie 7
Badge +19
@Daantje72 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer