Beantwoord

Klacht in verband met mijn mobiele nummer en de winkel

  • 4 October 2019
  • 46 reacties
  • 787 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw
Dinsdag 1 oktober naar de kpn winkel gegaan om mijn abonnement te verlengen.
mijn telefoonnummer xxxxx op naam van xxxxx
Had een abonnement van onbeperkt bellen en 20 GB. Ik betaalde € 25,42 per maand.
Nu wilde ik het naar 2 GB + verdubbel omdat wij compleet hebben van KPN.
De heer in de winkel had het naar een 2 jarig abb. Gezet maar ik wil een 1 jarig contract dus hij het geannuleerd maar toen is het fout gegaan en moest s’middags terug komen.
Zo gezegd zo gedaan. Maar ik was helemaal beëindigd. Wel kan ik nog bellen maar geen internet op telefoon. Ik zou terug gebeld worden wat er mis is gegaan. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Had mijn vaste nummer opgegeven xxxxx of dat van mijn man xxxxxx. De manager van Uw filiaal sprong helemaal niet bij en liet het die medewerker maar aanmodderen. Ik heb toen KPN mobiel gebeld en die heeft voor mijn het opnieuw aangevraagd met bestelnummer xxxxx en dat ik een nieuwe simkaart via post nl zou ontvangen als ik die binnen had moest ik bellen voor nummer behoud.
Daar ik deze vrijdag 4 oktober nog niet ontvangen heb maar weer gebeld. Mevrouw Anne aan de telefoon gehad die heeft haar best gedaan maar kon totaal niets vinden.
mijn frustratie word steeds groter als U het begrijpt.
Zei gaf mijn het advies om morgen maar weer langs de winkel te gaan.
Maar U begrijpt wel dat ik niet geheel voor mijzelf insta om netjes te blijven. Zal mijn best doen.
Daar is het tenslotte allemaal misgegaan.
Hopende dat u wel van deze grote klacht notitie zal nemen.
Ik hoop zo spoedig mogelijk bericht van U te krijgen.

met vriendelijke groet

xxxx

Admin: privégegevens verwijderd en in profiel gezet
icon

Beste antwoord door Des duivels 12 November 2019, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

46 reacties

Badge +19
U gaat wel heel slordig met uw privégegevens om. Snel verwijderen!! Iedereen ziet dit.
Hoi @Des duivels . Dat is een akelig verhaal! Het spijt mij zeer hoe dit allemaal loopt.
Ook ik heb moeite om een nieuwe bestelling te vinden. Hoewel ik wel een notitie zie van de collega die aangeeft dat er een nieuwe order in is gezet.
Heb jij wel een bevestiging per mail ontvangen van de bestelling?
Ik heb alleen een mail gehad
Bbedankt voor U bestelling.
Beste Joep.
Ssorry maar ik had het geschreven en zag te laat dat het openbaar werd gepubliceerd.
Bbedankt.
Reputatie 7
Badge +24
Hi Des duivels, ik neem het even van Erwin over.

Ik zie inderdaad hier ook geen bestelling van. Dit gaat wel om het nummer eindigend op 549? Dat is het nummer dat ik op dat adres zie, maar dat komt weer niet overeen met het abonnement dat jij noemt. Zou je eventueel het juiste nummer aan je profiel ergens willen toevoegen? Mocht je tijd hebben, dan kan ik morgen ook contact met je opnemen om dit alsnog goed in orde te maken.

Ik hoor graag van je.
Dat is het nummer van mijn man. Ben weer vandaag in de winkel geweest en moet nu een maandag weer terug komen.
Hen wel tegen de jongeman gezegd dat hij zijn best doet maar de manager had in moeten springen.
Hij zegt wel ik ben de manager en ik maak het in orde. Ondertussen verdwijnt hij naar achteren en laat zijn collega maar in zijn sop gaar koken.
Je mag altijd kontact met mijn opnemen.
Reputatie 7
Badge +24
Welke winkel was dat?

Je mag altijd kontact met mijn opnemen.

Dat doe ik graag. Zou je ajb ook je eigen nummer willen toevoegen aan je profiel zodat ik me hier eerst in kan verdiepen?
Ala ik op profiel drukt kom het dan niet openbaar?
Reputatie 7
Badge +24
Ala ik op profiel drukt kom het dan niet openbaar?

Nee, dan kom je in je eigen profiel en zie je ook wat je al hebt ingevuld.
Ik heb nijn mobiel nr. Erbij gezet.
Reputatie 7
Badge +24
Update: Des duivels gebeld, hier wordt aan gewerkt. 🙂
Alex alvast bedankt voor de moeite en nu maar hopen dat het goed komt.👍🍀
Reputatie 7
Badge +24
Daar ga ik vanuit. Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn.
Bes te Alex.
Tot op heden taal nog teken ontvangen.
Mijn geduld gaat nu wel een beetje opraken.
Hoop dat je dat snap.
Mijn man heeft nu ook geen internet door dit alles.
Wij hebben het hard nodig.
Misschien kan er vandaag nog iets geregeld worden voor het weekend.
Ggroetjes
Loes
Reputatie 7
Badge +24

Hi Loes, zou ik morgen weten die jongens inmiddels contact met je hebben gehad? 

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.  Zo als ik het lees denk jij dat ze  contact met me hebben gehad.

Ik heb nog niemand gesproken. Ook op de brief die ik gestuurd heb op 4 oktober nog geen reactie. 

Inmiddels zijn we alweer 14 dagen verder en mijn geduld raakt op. Ook mijn man heeft geen internet omdat ik geen mb naar hem kan overhevelen.  Had net zo goed zijn prepaid kunnen houden. Kost ons nu € 10,00 waar we niets aan hebben.

Beste Alex. Nog steeds niets vernomen van niemand.

Ben wel weer naar de winkel geweest en die hebben weer een chats bericht gestuurd. Mijn geduld en frustratie wordt steeds groter. Ook nog steeds geen bericht of antwoord op mijn schrijven naar klantenservice in Groningen.  Vind het een schande hoe ze met de klanten omgaan en niet klant vriendelijk naar mijn idéé. 

Hoop dat je begrip heb dat mijn erfenis steeds groter wordt.

Met vriendelijke groet 

Loes de Zeeuw. 

Reputatie 7
Badge +24

Snap ik volkomen, ik ben nu ook verwikkeld in een conversatie met deze winkel en het is me niet duidelijk waarom de aansluiting niet geregeld kan worden. Ik ga het nu escaleren wat dit duurt nu veel te lang zo. Ik ga wederom voor je bezig!

Dank je. Ook telefonisch bij de klantenservice snappen ze er niets van en maken dan weer een nieuw contract aan maar verder komen ze ook niet dan een nieuw contract. 

Vind het ook een schande dat ik nog niets vernomen hebt of een antwoord op mijn brief die ik naar klantenservice in Groningen gestuurd heb.

Deze op 4 oktober VERZONDEN.

Ik hoop dat er nu snel een oplossing komt. 

Groetjes Loes de Zeeuw. 

Beste Alex kan je misschien contact met me opnemen heb namelijk een rekening gehad voor de nieuwe maand.

Groetjes 

Loes.

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +24

Update voor de lezers: In de tussentijd hebben wij wél telefonisch contact, ondanks dat er hier niet wordt geplaatst. Ik bel je vanmiddag/avond Loes. 

Beste Alex ik heb mijn simkaart geactiveerd. 

Heb ik nu mijn oude telefoonnummer nog of moet dat nog gewijzigd worden. En hoelang duurt het voor ik weer internet heb.

Nogmaals bedankt wat je gedaan hebt voor me.

Ik ben gisteren nog in de winkel geweest en heb Dion bedankt want die heeft ook veel gedaan en daarna de manager gesproken en dit netjes tegen hem gezegd dat hij klantvriendelijker moest zijn. 

Waarop hij begon te lachen. 

Groetjes Loes. 

Reputatie 7
Badge +24

Top, ik bel je even.