Beantwoord

Klacht in verband met mijn mobiele nummer en de winkel

  • 4 October 2019
  • 46 reacties
  • 787 keer bekeken

Geachte heer/mevrouw
Dinsdag 1 oktober naar de kpn winkel gegaan om mijn abonnement te verlengen.
mijn telefoonnummer xxxxx op naam van xxxxx
Had een abonnement van onbeperkt bellen en 20 GB. Ik betaalde € 25,42 per maand.
Nu wilde ik het naar 2 GB + verdubbel omdat wij compleet hebben van KPN.
De heer in de winkel had het naar een 2 jarig abb. Gezet maar ik wil een 1 jarig contract dus hij het geannuleerd maar toen is het fout gegaan en moest s’middags terug komen.
Zo gezegd zo gedaan. Maar ik was helemaal beëindigd. Wel kan ik nog bellen maar geen internet op telefoon. Ik zou terug gebeld worden wat er mis is gegaan. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Had mijn vaste nummer opgegeven xxxxx of dat van mijn man xxxxxx. De manager van Uw filiaal sprong helemaal niet bij en liet het die medewerker maar aanmodderen. Ik heb toen KPN mobiel gebeld en die heeft voor mijn het opnieuw aangevraagd met bestelnummer xxxxx en dat ik een nieuwe simkaart via post nl zou ontvangen als ik die binnen had moest ik bellen voor nummer behoud.
Daar ik deze vrijdag 4 oktober nog niet ontvangen heb maar weer gebeld. Mevrouw Anne aan de telefoon gehad die heeft haar best gedaan maar kon totaal niets vinden.
mijn frustratie word steeds groter als U het begrijpt.
Zei gaf mijn het advies om morgen maar weer langs de winkel te gaan.
Maar U begrijpt wel dat ik niet geheel voor mijzelf insta om netjes te blijven. Zal mijn best doen.
Daar is het tenslotte allemaal misgegaan.
Hopende dat u wel van deze grote klacht notitie zal nemen.
Ik hoop zo spoedig mogelijk bericht van U te krijgen.

met vriendelijke groet

xxxx

Admin: privégegevens verwijderd en in profiel gezet
icon

Beste antwoord door Des duivels 12 November 2019, 20:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

46 reacties

Hallo Alex.

Ik wilde je even zeggen dat de telefoon weer in orde is. De nieuwe simkaart zit nu in het toestel en alles werkt weer perfect.

Ben vanmiddag door iemand van KPN gebeld.

Groetjes Loes. 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo Alex.

Ik wilde je even zeggen dat de telefoon weer in orde is. De nieuwe simkaart zit nu in het toestel en alles werkt weer perfect.

Ben vanmiddag door iemand van KPN gebeld.

Groetjes Loes. 

 

Het heeft even geduurd. Ik ben ook blij dat alles nu goed geregeld. Het was een lange rit! :grin: Dank voor je geduld.

Alex bedankt voor je inzet.

Wilde alleen nog 1 ding vragen wat betreft de factuur die ik heb ontvangen die wordt automatisch van de rekening afgehaald.  Kan ik dat terug laten storten en krijg ik dan geen probleem?

Hoor dit graag nog van je.

Groetjes 

Loes.

Reputatie 7
Badge +24

Yes! Even gebeld en alles is nu rond. 

@Des duivels Je weet me te vinden mocht het nodig zijn. :) 

Beste Alex.

Alles werkt weer perfect.  Hiervoor mijn dank.

Even een vraagje ik heb namelijk geen verdubbeling gehad van de MB. Als het goed is moet het van 2 naar 4 GB worden.

Groetjes Loes. 

Of heb je nu HUSSEL? Dan heb je geen verdubbeling meer.

Nee ik heb geen hussel. Zoals je het kan lezen waren er veel problemen geweest. En had het nieuwe contract voor die tijd afgesloten. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie het inderdaad, dit moet terug worden gezet naar de versie voor de Hussel. Ik dacht dat dit al was gedaan. Ik ga bezig en kom erop terug. Ik verwacht dinsdag. 

Bedankt voor je reactie.  

Ik weet niet of ik ook de 5,00€ compleet korting dan ook verwerkt is? 

Groetjes Loes

Reputatie 7
Badge +24

Bedankt voor je reactie.  

Ik weet niet of ik ook de 5,00€ compleet korting dan ook verwerkt is? 

Groetjes Loes

Zeker, die verlies je sowieso niet! 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Loes, is nog steeds alles naar wens? 

Beste Alex.

Nog steeds zijn mijn MB niet verdubbeld. 

Daar ik mijn contract voor de Hussel had afgesloten. Dat er zoveel mis is gegaan kan ik niets aan doen.

Groetjes Loes. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Loes, zou je het nu nogmaals willen nakijken? 

Alex ik heb het net nagekeken en het is nu in orde.

Bedankt

Groetjes Loes. 

Reputatie 7
Badge +24

Super, dan kunnen we dit eindelijk afsluiten. Dankjewel voor je geduld en begrip! Fijne avond gewenst. 

Jij ook bedankt voor je inzet.

En we hopen dat we je niet meer nodig hebben.

Een fijne avond.

Beste Alex.

Hierbij wil ik je nog even bedanken voor alles wat je gedaan hebt. 

Had nog wel even een vraagje over mijn abonnement.

Dat is namelijk nog niet goed.

Misschien dat ik het beter per telefoon kan toelichten. 

Hoor het wel van je.

Groetjes Loes. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Loes, dat kan zeker. Wat is de vraag precies? Dan kan ik me alvast enigszins voorbereiden. 

Ze hebben een hussel contract. Ik had toen een verdubbeling fat is wel zo. Maar het bedrag klopt niet. Dan had ik net zo goed mijn oude contract kunnen behouden. Het kwam toen met de korting op € 16,00 per maand.

Groetjes Loes. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Loes, ik hoop dat mijn uitleg duidelijk genoeg was. De reden van het afwijkende bedrag is dat dit de eerste factuur is van de nieuwe abonnementsvorm waarop 2 periodes staan. Het maandbedrag is en blijft € 16.-.

Bedankt Alex. Het is mij helemaal duidelijk.

Groetjes Loes en fijne feestdagen.