Dinsdag 1 oktober naar de kpn winkel gegaan om mijn abonnement te verlengen.
mijn telefoonnummer xxxxx op naam van xxxxx
Had een abonnement van onbeperkt bellen en 20 GB. Ik betaalde € 25,42 per maand.
Nu wilde ik het naar 2 GB + verdubbel omdat wij compleet hebben van KPN.
De heer in de winkel had het naar een 2 jarig abb. Gezet maar ik wil een 1 jarig contract dus hij het geannuleerd maar toen is het fout gegaan en moest s’middags terug komen.
Zo gezegd zo gedaan. Maar ik was helemaal beëindigd. Wel kan ik nog bellen maar geen internet op telefoon. Ik zou terug gebeld worden wat er mis is gegaan. Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Had mijn vaste nummer opgegeven xxxxx of dat van mijn man xxxxxx. De manager van Uw filiaal sprong helemaal niet bij en liet het die medewerker maar aanmodderen. Ik heb toen KPN mobiel gebeld en die heeft voor mijn het opnieuw aangevraagd met bestelnummer xxxxx en dat ik een nieuwe simkaart via post nl zou ontvangen als ik die binnen had moest ik bellen voor nummer behoud.
Daar ik deze vrijdag 4 oktober nog niet ontvangen heb maar weer gebeld. Mevrouw Anne aan de telefoon gehad die heeft haar best gedaan maar kon totaal niets vinden.
mijn frustratie word steeds groter als U het begrijpt.
Zei gaf mijn het advies om morgen maar weer langs de winkel te gaan.
Maar U begrijpt wel dat ik niet geheel voor mijzelf insta om netjes te blijven. Zal mijn best doen.
Daar is het tenslotte allemaal misgegaan.
Hopende dat u wel van deze grote klacht notitie zal nemen.
Ik hoop zo spoedig mogelijk bericht van U te krijgen.
met vriendelijke groet
xxxx
Admin: privégegevens verwijderd en in profiel gezet
Beste antwoord door Des duivels
Bekijk origineel