Beantwoord

klacht indienen via mail of brief.

• 10 mei 2018
  • 12 reacties
  • 665 keer bekeken

Ik wil een klacht indienen maar kan nergens vinden waar en hoe. Ik heb al twee keer gebeld met de servicedesk, ik voel ma daar niet geholpen en dat is onderdeel van mijn klacht. ik wil gewoon een post- of emailadres.

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Erwin_ 18 juli 2018, 16:06

Beter laat dan nooit ( en ook om dit topic te sluiten ). De zaak is onderling afgehandeld en Marianne heeft een vergoeding gekregen omdat er aan onze kant een aantal fouten zijn gemaakt.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @MarianneD
Hier kun je een klacht indienen:
https://www.kpn.com/service/klacht-indienen.htm

Je kunt je klacht ook hier vertellen, misschien kunnen we je hier helpen?
Word ik weer naar een chatsite of telefoonnummer verwezen. Is email te ouderwets voor KPN?

Mijn klacht vraagt nogal wat tekst (gaat over een aantal dingen), als jullie dat allemaal op de chatsite willen.......? Hier is hij dan:
Op of rond 22 april heb ik gebeld met uw klantenservice met de volgende vragen:
1. Het probleem waarvoor ik belde, was dat mijn beltegoed regelmatig (steeds na enkele maanden) de nul nadert, terwijl ik me niet herinnerde dat ik hem veel gebruikt had. Ik gebruik de telefoon niet dagelijks, niet eens wekelijks, slechts een enkele keer per maand voor een binnenlands telefoontje of sms. Ik vulde het tegoed steeds bij met 50 euro. Ik wilde graag inzicht in wat er bij en af gaat, maar op mijn KPN krijg ik onvoldoende inzicht in wat er in de loop van een jaar bij- en afgeschreven wordt.(Mijn KPN geeft slechts de afgelopen maand.)
2. Ik krijg iedere maand een sms-bericht dat mijn buitenlandbundel automatisch verlengd wordt. In dat bericht wordt niet vermeld welk bedrag dat kost, en ook niet hoe ik dit kan stopzetten. Ik heb een aantal malen op de site gezocht wat de voorwaarden zijn van de buitenlandbundel en hoe ik hem stop kon zetten, maar uw site / Mijn KPN vermeldt daar niets over. Recent kwam ik er achter, dat er iedere maand 9.99 euro van mijn bankrekening wordt afgeschreven voor die buitenlandbundel.
3. Ik heb hierover op (of rond) 22 april gebeld. Met uw medewerker aan de telefoon sprak ik af dat hij dit als klacht zou noteren en dat ik binnen 10 werkdagen een overzicht zou krijgen van de bij- en afschrijvingen in het afgelopen jaar.
4. Uw medewerker heeft mijn buitenlandbundel stopgezet.

Toen ik na 10 dagen nog steeds niets gehoord had, heb ik gisteren (9 mei) opnieuw gebeld met ene Thijs.
5. Die vertelde mij dat hij geen klacht in het systeem kon vinden.
6. Gegevens over bij- en afschrijvingen gaanslechts terug tot november, een overzicht van het afgelopen jaar was niet mogelijk.
7. Omdat ik – bij gebrek aan inzicht – het nu niet meer helemaal vertrouw wil ik mijn abonnement stopzetten. Op mijn vraag hoe ik dat kon doen, kreeg ik het antwoord dat ik gewoon moest ophouden met geld bijschrijven.

Samenvattend gaat mijn klacht over:
• Dat ik nergens op uw site kan vinden hoe ik een klacht kan indienen.
• Het gebrek aan informatie op uw site (resp. op Mijn KPN) over bij- en afschrijvingen op mijn prepaid abonnement.
• Dat ik die informatie ook niet kan krijgen als ik bel met uw servicedesk.
• Dat over de buitenlandbundel waarvoor u iedere maand geld afschrijft van mijn rekening geen enkele informatie (meer) te vinden is op uw site. Een optie om deze bundel stop te zetten ontbreekt.
• In beide gevallen vond ik uw medewerker aan de telefoon weinig behulpzaam, en in beide gevallen hebben zij me onjuist of onvolledig voorgelicht:
o de eerste keer werd me beloofd dat er een klacht genoteerd zou worden en dat ik een overzicht toegestuurd zou krijgen. Beide is niet gebeurd
o de tweede keer gaf uw medewerker mij het advies om – als ik van het abonnement afwil – gewoon op te houden met betalen. Ik vind dat een idioot advies, want dan blijf ik nog steeds geregistreerd bij, met ook mijn bankgegevens en een toestemming tot automatisch incasso.
Reputatie 7
Badge +18
Dan heb je niet goed gekeken Marianne, onderaan staat:
Mobiel:
Klantenservice KPN, Postbus 13500, 9700 EG Groningen, per brief met vermelding van jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer.
Internet en TV:
Klantenservice KPN, Postbus 235, 2400 AE Alphen aan den Rijn per brief met vermelding van jouw klantnummer, e-mailadres en telefoonnummer.

Maar een webcare-medewerker zal dit binnen enkele dagen wel overnemen.
Beste huistijger, dank zover.
Een wandelingetje naar de brievenbus is in dit internettijdperk inderdaad veel gezonder dan gewoon lui een mailtje sturen.
Reputatie 7
Badge +18
Hoi Marianne! Ik zag dit net voorbij komen en uiteraard wil ik je hierbij graag verder helpen.
Je mag uiteraard via de brief deze klacht naar ons toesturen. Als je dat prettiger vind kan ik dat goed begrijpen. Er zal dan een collega contact met je opnemen.
Ik kan het ook digitaal namens jou doen. En wellicht kunnen we sommige zaken nu al nader analyseren. Wat betreft het gedrag en de niet nagekomen beloftes van de medewerkers kan ik alleen mijn oprechte excuses namens KPN geven. Ik kan me voorstellen dat je hier wel meer mee wilt en dan heeft een klacht wel meer impact.
Ik wil graag met je naar de practische kant van de zaak kijken. Lijkt je dat wat?
Goedemiddag Erwin. Ik ga nu even iets anders doen maar ben blij met je antwoord en aanbod. Ik neem later op de middag contact op.
Reputatie 7
Badge +18
Dat is prima, Marianne. Als dat voor het einde van mijn dienst is zal ik er onmiddelijk induiken. Mocht het na 16:30 zijn dan zit er een paar dagen tussen. Ik werk dan maandag weer :-)
Beste Erwin, heb je nu tijd voor mij?
Reputatie 7
Badge +18
Jazeker. Ik ben momenteel met een collega naar de situatie aan het kijken. We proberen de boel even in kaart te brengen.
Ik kom er zo op terug 🙂
Reputatie 7
Badge +18
Kun je reageren op mijn privébericht, Marianne. Dan kunnen we even wat in houdelijker op de zaak ingaan 🙂
Hoi Erwin, suffe vraag maar waar vind ik dat? Bij mijn priveberichten (als ik op jouw link klik) zie ik niks.
Reputatie 7
Badge +18
Beter laat dan nooit ( en ook om dit topic te sluiten ). De zaak is onderling afgehandeld en Marianne heeft een vergoeding gekregen omdat er aan onze kant een aantal fouten zijn gemaakt.

Reageer