Een mobiel aangeschaft en een verzoek tot blokkering aangevraagd voor zowel vast als mobiele telefonie van betalende diensten. De 1e keer zeiden ze dat het werkte. Er was een blokkade op beide toestellen en het maandbedrag zou niet overschreden worden. Mijn mentaal gehandicapte zoon heeft de neiging een telefoon te pakken en nummers te bellen. Na 1 week kreeg ik een mail: er werd te veel gebeld, maar liefst voor 800 euro. Ik weer naar KPN gebeld en gezegd dat dit niet kan: er zit toch een blokkade op? Nee, werd er gezegd dat is blijkbaar niet gelukt. Wij zetten het er op en dan werkt het wel. Na 1 week kreeg ik weer een mail. 190 euro boven op het maandbedrag gebeld. Hoe kan dat nou? Weer gebeld met KPN. Weer zou de blokkade niet gewerkt hebben vanwege een interne fout. Ze zouden dit gaan bekijken en terug bellen. Niet dus. Na 1 week werd mijn mobiel zonder bericht of email geblokkeerd. (bericht was blijkbaar gestuurd naar een geblokkeerde mobiel, zeer professioneel!). Ik weer bellen, ik heb geen achterstallige betalingen uitstaan. Ik moest direct 250 euro betalen om de telefoon te deblokkeren, zei een zeer klantonvriendelijke vrouw met een air van het is uw toestel, dus ook uw verantwoording. Er was voor 238 euro gebeld. Hoe kan dat nou? Op het moment dat ik vraag nummers te blokkeren lukt het niet. En als het voor KPN uitkomt is er direct een blokkade mogelijk. Alle gesprekken worden opgenomen. De 250 euro kon ik overmaken via een betalingslink zonder dat ik recht had op inzake van de kosten. Zo phishy komt dat over dat ik dat dus niet ga doen. Waar ben ik aan begonnen? In België had ik Telenet, daar werkte het perfect, blokkades op toestellen, waarom hier dan niet? Ik ben zo zwaar teleurgesteld in KPN, maar ik laat het er niet bij zitten. Ik moet me houden aan mijn afspraken, KPN dan ook. Toen ik voor de 1e keer belde zouden alle lijnen worden geblokkeerd voor betalende diensten en zou het maandbedrag wat we afgesproken hadden, niet worden overschreden. Ik heb wel een van de duurste mobiele abonnementen he en ook KPN kompleet. Op deze manier ga ik mijn abonnementen dus ook nooit verlengen. Tel uit je winst KPN, je word uiteindelijk niet rijker door hebzucht, maar door klantvriendelijkheid en vertrouwen. Dat is de beste reclame. Ik zal KPN in ieder op deze manier niet aanbevelen. Koud Poen No service (dat zou een betere slogan zijn). We leven in een high tech land, maar op sommige vlakken zo onderontwikkeld. Menselijkheid, dat is de nieuwe uitdaging, daar zouden ze zich op moeten focussen. Investeren in mensen, niet in belazeren.
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon
Beste antwoord door Klantonvriendelijk 15 February 2019, 17:41
Bekijk origineel