Beantwoord

Klacht klantenservice KPN.

• 9 augustus 2018
  • 8 reacties
  • 141 keer bekeken

zojuist heb ik een medewerker van KPN aan de telefoon gehad, Die verre van vriendelijk was.

Mijn Facturen kloppen en mijn adres kon niet veranderd worden.
ik had in mei eenmalig extra GB aan gevraagd omdat ik door mijn bundel heen was. alleen die bedragen kwamen in het vervolg elke keer weer terug op mijn nieuwere facturen. Wat zo'n beetje 50euro per maand extra kwam.
ik moet dus nu al 2x extra gaan betalen voor iets wat ik in mei eenmalig had aangevraagd!

volgens meneer klopte de facturen gewoon en moest ik ze maar gewoon gaan betalen.
Terwijl het mij duidelijk was dat het niet klopte bleef ik standvastig en zei ik dat het gewoon onjuist was.

toen begon hij te praten van ''ja ik kan hier toch gewoon zien dat het klopt'' en ''je zit te liegen het klopt gewoon''
hij wou zijn naam niet doorgeven want dat ging me niks aan.
dus helaas heb ik nu ook geen naam van de man waar ik deze klacht voor maak.

Daarnaast in het gesprek was ik er klaar mee en wou ik een afkoopsom van mijn abbo omdat ik helemaal niet te Vreden ben meer. komt hij aan met een bedrag van 700,80 euro daarin zitten ook de facturen wat ik nog moet betalen. (die dus niet kloppen)

maar opeens komt hij er mee aan zetten dat ik nu eerst de facturen moet gaan betalen voordat het opeens verder kan gaan...

ik heb toen gezegd van ik bel straks wel weer en hoop dat ik iemand anders spreek die mij wel wilt helpen. krijg ik zo'n reactie terug. ''ik maak een melding van dit gesprek dus andere mensen gaan je dan ook niet helpen''

ik weet dus niet wie deze man is van de klantenservice maar een extraatje cursus omgaan met klanten mag hij wel even nemen.

daarin verder is mijn probleem van de facturen en afkoopsom nog niet opgelost en zou daar graag hulp mee krijgen...

groeten jordy
icon

Beste antwoord door Bart_ 10 augustus 2018, 13:27

Dag Jordy. Welkom op het Forum en dank allereerst dat je de moeite hebt genomen om je verhaal hier op te schrijven. Ik vind het heel erg jammer dat je zo’n naar gevoel hebt overgehouden aan het gesprek met mijn collega aan de telefoon. Ongeacht wat er aan de hand is en of iets nu wel of niet kan: je hoort netjes en vriendelijk te woord te worden gestaan. Dat is bij jou niet gelukt en het spijt me om dat te horen.

Ik heb je gegevens niet bij de hand, dus ik kan inhoudelijk nog niets zeggen over de inhoudelijke aspecten van je klacht. Ik wil met alle met je meekijken, zodat ik je in elk geval van wat duidelijkheid kan voorzien. Daarvoor heb ik wat meer gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Nu kan ik wel iets uit je verhaal herleiden. Ergens in mei heb je iets aan je aansluiting veranderd, wat eenmalig moest zijn maar niet zo bleek te zijn. Je hebt met andere woorden het idee dat je te veel hebt betaald. Daar heb je over gebeld, dat gesprek liep niet goed en je kwam zelfs op het punt dat je je abonnement wilde opzeggen. Klopt dat een beetje?

Ik ben er benieuwd naar je toelichting en verdere uitleg. Dat mag je ook doen door mij een privébericht te sturen, als je dat liever doet. Ik zie uit naar je bericht.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Dag Jordy. Welkom op het Forum en dank allereerst dat je de moeite hebt genomen om je verhaal hier op te schrijven. Ik vind het heel erg jammer dat je zo’n naar gevoel hebt overgehouden aan het gesprek met mijn collega aan de telefoon. Ongeacht wat er aan de hand is en of iets nu wel of niet kan: je hoort netjes en vriendelijk te woord te worden gestaan. Dat is bij jou niet gelukt en het spijt me om dat te horen.

Ik heb je gegevens niet bij de hand, dus ik kan inhoudelijk nog niets zeggen over de inhoudelijke aspecten van je klacht. Ik wil met alle met je meekijken, zodat ik je in elk geval van wat duidelijkheid kan voorzien. Daarvoor heb ik wat meer gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Dan ga ik voor je aan de slag! (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)

Nu kan ik wel iets uit je verhaal herleiden. Ergens in mei heb je iets aan je aansluiting veranderd, wat eenmalig moest zijn maar niet zo bleek te zijn. Je hebt met andere woorden het idee dat je te veel hebt betaald. Daar heb je over gebeld, dat gesprek liep niet goed en je kwam zelfs op het punt dat je je abonnement wilde opzeggen. Klopt dat een beetje?

Ik ben er benieuwd naar je toelichting en verdere uitleg. Dat mag je ook doen door mij een privébericht te sturen, als je dat liever doet. Ik zie uit naar je bericht.
Reputatie 7
Badge +19
Dag Jordy. Ik heb geen bericht meer van je gezien. Hoe is de situatie nu? Als ik nog iets voor je kan doen, lees ik het graag.
hoi @Bart_
sorry voor de late reactie..
op dit moment is er nog helaas niks opgelost.
echter heb ik vanmorgen een sms gekregen dat ik voor morgen moet betalen anders word ik afgesloten...
(en kan ik het bedrag ook niet betalen op dit moment)

in mei was mijn bundel op en heb toen 3x 1gb aangevraagd (wat je dan eenmalig krijgt)
alleen die kosten komen op mijn volgende facturen gewoon weer terug.

de gegevens heb ik aangevuld op mijn profiel
Reputatie 7
Badge +19
Dag Jordy! Ik heb direct gekeken en ik zie dat je in mei inderdaad drie keer de 1GB-bundel hebt aangevraagd. Deze bundels kosten €7,99 per stuk en ze zijn op de factuur van juni in rekening gebracht. Op de factuur van juli zie ik ze niet meer terug. Heb je de facturen zelf al kunnen bekijken? Daar staat het keurig op gespecificeerd. Wellicht begrijp ik je niet helemaal goed en spelen er andere zaken die niet duidelijk zijn?

Mocht niet het lukken om de facturen te betalen dan wil ik je aanraden om contact op te nemen met de afdeling die de betalingen afhandelt, je zou wellicht om uitstel kunnen vragen of om een regeling. Dat doe je door te bellen naar onze Klantenservice (0800-0105) en te vragen naar de afdeling Collections.
hallo,

zojuist naar het nummer gebeld.
maar ik krijg een automatisch bericht dat ik al geblokkeerd blijkt te zijn.
(wat niet klopt want ik kan nog gewoon bellen enzo.)
en daarna word het gesprek automatisch beëindigd.

weet nu dus niet wat ik kan gaan doen...
Reputatie 7
Badge +19
Al ben je geblokkeerd, je zou wel de klantenservice moeten kunnen bellen. Vanaf je eigen mobiele KPN-aansluiting zou je ook met 1200 (06-12001200) kunnen bellen. Wil je dat proberen?
krijg dan hetzelfde probleem.
krijg een verhaal dat ik ben geblokkeerd en dat ik het bedrag nog moet betalen.
en weer word de verbinding verbroken..
Reputatie 7
Badge +19
Helder. Wellicht is er een andere telefoon waar je even mee kunt bellen? Je kunt ook via de chat op de website geholpen worden.

Reageer