klacht klantnummer

• 10 december 2013
  • 4 reacties
  • 5178 keer bekeken

Wij zijn in november overgestapt van provider en hebben daarnaast een nieuw mobiel sim only abonnement afgesloten bij de KPN. Tot zover ging alles goed. Nummerbehoud is prima gegaan.

Nu het volgende. Er wordt binnenkort de 1e faktuur afgeschreven en uiteraard willen wij daar de specificatie van inzien. Ingelogd op Mijn KPN. Mobiele nummers ingevoerd en dan het klantnummer. Welke klantnummer? We hebben onszelf compleet gemaakt. Alles in één. Dat betekent dan niet 1 klantnummer. Nee dat kan niet. Het klantnummer van de mobiele telefoon is weer anders dan de glasvezel. Het klantnummer staat niet in je contract. Dat staat op je faktuur. Om je faktuur in te zien, moet je een account aanmaken en vervolgens je klantnummer ingeven. Dat lukt dus niet, omdat dat op de faktuur staat!

Gebeld met klantenservice. Een vriendelijke dame vond mijn verhaal zodanig interessant dat ze de hoorn er maar opgooide. Ik wilde namelijk niet luisteren. Zeker kinders thuis die niet willen luisteren. IK ALS KLANT BEL NAAR KLANTENSERVICE. WELKE SERVICE????????

Nog maar een keer gebeld. Andere collega. Klacht indienen kan alleen via internet. Klantnummer mag ze niet geven. Nee ook niet opsturen. KLANTENSERVICE???????

Stoom kwam uit mijn oren. Even gebeld met mijn andere account van alles in één. Glasvezel. Daar kunnen ze het wel. Prima dame aan de lijn. Heeft zelfs voor mij gebeld naar de collega's van mobiel omdat zij het zelfs een raar verhaar vond. Zij kreeg het klantennummer ook niet. 

Ik wil mijn faktuur inzien voordat ik betaal. De enige methode die mij nog rest is het terugboeken van de incasso. Dan kunnen ze denk ik ineens wel iets opsturen. Ben benieuwd. 

Ga er overigens eens over nadenken hoe snel ik in één keer van mijn alles in één complete pakket af kan komen. Suggesties zijn welkom.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
De eerste 9 cijfers van het betalingskenmerk is tevens uw klantnummer. Dit staat vermeld bij de afboeking.

Ja was ik inmiddels ook achtergekomen. Werkt helaas ook niet. 

Reputatie 7
Badge +12
Begon het klantnummer wel met 18?

Reputatie 4
Badge +2
Beste timmat,

Vervelend te lezen dat het je niet lukt een MijnKPN-account te registreren. Als je me in een privébericht je 06-nummer, postcode en huisnummer stuurt, zorg ik dat je de meeste recente facturen per mail ontvangt en alle komende per post.

Met vriendelijke groet,

Jemy

Reageer