Klacht: kosten beëindiging abonnement

• 13 juni 2014
  • 6 reacties
  • 1498 keer bekeken

Leuk !

Elke maand te maken te krijgen met kosten..

Dus de factuur rold op de mat, dan komt het wel bekende Betaaltermijn verstreken de bus binnen 

dat geeft keurig ruimte om te betalen!

KPN personeel heeft mee gekeken, mijn salaris komt elke maand rond de 23ste, dus ja eerder betalen gaat lastig, dan moet er op voorhand een geschat faktuur gemaakt worden, en zoals blijkt kan dit alleen maar achteraf.

Dus dan betaal je binnen de termijn op het betaaltermijn verstreken factuur, en hupsakeej elke maand NA BETALING een herinnering op de MAT met 15 euro KOSTEN.

Bel je vandaag wederom want het is maandelijke kost met KPN, oplossing lijkt dichter bij dan ooit.

Heeft Dhr. ****toch een mooie opmerking, het komt er in het kort op neer "'t kan hem niet verekken" of ik maar even zorg draag voor eerdere betaling.

Nou werkelijk TOP dit!

Ik betaal binnen de gestelde tijd, maar Top dat het systeem 5 dagen na betaling maandelijks een Herinnering uitdraaid omdat de betaling niet verwerkt wordt.

Top dat je dan maandelijks mag bellen met KPN!

En helemaal top dat dhr. **** zegt dat een een collega die 43 minuten aan de telefoon mijn hele geschiedenis heeft na gekeken tot de conclusie komt dat KPN dit onzinnige top verhaal moet oplossen.

De oplossing zit in de Top in Hoofddorp!

Zie ik graag 2 opzeggingen van KPN voor onze beide abonnementen!

Want als deze onzin niet wordt opgelost rest mij en mijn vrouw niets anders een fatsoenlijke profider te zoeken.

Graag verneem ik 

Peter

Note:

Bericht bewerkt door Admin i.v.m. het privacybeleid op het Forum

6 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Beste Peter_B,

jammer om te lezen dat dit je maand op maand overkomt.

Ik kan je niet beloven dat ik dit voor je kan oplossen, maar wil wel mijn best voor je doen.

Daarom ontvang ik graag het betreffende mobiele nummer, je postcode, huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer via een privébericht.

Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Afra

Beste Afra, 

Ik stuur de gegevens wel, maar zelfs ruim 43 minuten met een van je collega's aan de telefoon, die het bijzonder te noemen vind hoe de zaak door dhr. **** is afgehandeld, mocht niet leiden tot een oplossing.

Vandaar dat ik het verhaal hier heb gepost, want een oplossing zou keurig zijn maar daar heeft dhr. *** geen boodschap aan.

Ik wacht af.

Reputatie 7
Badge +12
Zou het niet simpelweg een optie zijn om via automatische incasso te betalen? Herinneringskosten is alleen van toepassing wanneer de nota niet binnen het gestelde termijn is binnengekomen EN als ook niet binnen het termijn betaald is van de eerste herinnering. Bij een tweede herinnering zullen de kosten namelijk gefactureerd worden.

Beste Shugosha

Dat automatisch heeft er echt niets mee van doen, sterker nog ik betaal binnen de termijn van de eerste herinnering zonder kosten, maar dan nog stuurt KPN vrolijk 5 dagen na betaling BINNEN de termijn van deze eerste herinnering een Herinnering met EXTRA kosten en boekt deze doodleuk bij de volgende faktuur.

Maandelijks moet ik dan maar bellen.

KPN heeft geen oplossing, Afra helaas ook niet.

Prima ik zit de tijd uit en ga goed informeren of ik eerder kan stoppen bij KPN.

Mocht dat zo zijn dan stappen we over naar Vodafone, daar heb ik al een abbo en kan je vertellen Betaald is betaald, die sturen dan niet 5 dagen na betaling een herinnering, of je nou op t randje zit of niet een herinnering met extra kosten!

Blijkbaar hebben andere hun zaken fatsoenlijk op orde.

Maakt voor mij een flink verschil, ik heb een mobiele telefoon om te bellen en niet om op onnodige kosten gejaagd te worden door KPN, buiten de maandelijke ADMINISTRATIVE problematie die ik dan op mag lossen.

Dhr. **** van KPN is van mening dat wij het maar moeten bekijken, nou prima, kost KPN maandelijks een flinke slok tijd en uiteraard geld, verder stuur ik m'n klachten wel naar consuwijzer, consumentenbond en opta.

KPN stuurt een SMS Betaal vandaag ! voorkom herinneringskosten, dan betaal je vandaag en 5 dagen later ligt de herinnering gewoon op de mat, incl 15 euro kosten, ik bedoel moet ik hier nog wat aan toevoegen ?

Reputatie 7
Badge +12
Op het moment dat een tweede herinnering is aangemaakt worden de kosten klaargezet bij een volgende nota. Op de nota staat dan ook een omschrijving met voor welk nota nummer de extra kosten zijn gemaakt.

Er is ook maar 1 oplossing, tijdig betalen. Er is bij een herinnering 14 dagen de tijd om te betalen. Waarom het uberhaupt laten uitkomen op een herinnering en niet meteen de eerste nota betalen. Anders eerder betalen binnen het gestelde termijn van de herinnering zodat de betaling ook op tijd verwerkt kan worden.

U blijft zelf wel verantwoordelijk voor het tijdig doen van de betalingen en dat zal toch wel moeten lukken met de tijd die er gegeven wordt.

We kunnen er heel lang over door gaan, herinnering aanmaken 5 dagen NADAT betaald is en deze sturen, lijkt mij iets wat overbodig.

Dat is en blijft de issue. 

Werknemers van KPN erkennen het probleem keer op keer.

Dus is het simpel, ALS ER BETAALD IS, lijkt mijn een HERINNERING AANMAKEN met KOSTEN iets wat overbodig, en dat is ELKE MAAND RUIM 5 DAGEN NA BETALING aan de orde!.

Iets wat grote tekst om even duidelijk te maken wat de issue is.

TIJDIG BETALEN is dus AAN DE ORDE BINNEN TERMIJN ZONDER KOSTEN.

Ik betaal op de 23ste, de 30ste ONTVANG ik een op de 29ste aangemaakte HERINNERING.

Ik betaal met Internet bankieren van ING naar ING dus gelul over bankvertraging is niet aan de ORDE! ( lees ING site ter bevestiging)

Het GELD staat er de zelfde seconde nadat ik een TAN code heb ingevuld op rekening van KPN.

Uiteraard is het een optie mijn inkomen vroeger te laten komen, ik zal eens een brief sturen!

Wie weet werkt het, 

Geachte...

Gezien KPN van mening is NA betaling mij elke maand een Herinnering te sturen met kosten zou ik graag mijn geld op de 10de ontvangen.

Misschien is dit ADMINISTRATIEF een probleem, maar het ADMINISTRATIEVE probleem van KPN is zo groot dat ik elke maand ruim 5 dagen na betaling op kosten wordt gejaagd.

In afwachting...

Natuurlijk, de enige oplossing is elke maand blijven bellen, dat kost KPN tijd en geld en verder zien of wij zo snel als mogelijk van 2 problemen af kunnen.

Binnen Mobiel telefoonland zijn gelukkig meer aanbieders en na verschillende abonnementen bij verschillende profiders ben ik nog nooit op kosten gejaagd, misschien dat KPN iets kan leren van collega's

Lijkt me vrij simpel, en met dit verhaal lijkt het me duidelijk dat wederom signaal wordt afgegeven!

Google even mijn  probleem en lees de verhalen van andere met het zelfde probleem.

Succes

Reageer