Beantwoord

Klacht meenemen telefoonnummer naar KPN Mobiel

  • 2 September 2019
  • 1 reactie
  • 56 keer bekeken

In juni 2019 nummer omzetting aangevraagd akkoord bevonden zou per 1 augustus ingaan. Niet dus. Op 2 Augustus gebeld met 1200 aardige man aan de telefoon die gelijk aangaf er is door KPN een fout gemaakt omzetting zal per 2 september plaatsvinden. Nu 2 september geen omzetting, wederom 1200 gebeld, ik kan u niet helpen verbindt u door naar een andere afdeling. Service aan de telefoon ik kan niets voor u doen er is ergens iets niet goed gegaan maar de backoffice kan ook niets doen, u moet maar 5 dagen wachten want dan is het misschien wel gelukt. Vraag waar ik een klacht kan indienen wordt afweerend op gereageerd of gewoon gezegd onbeschoft.
En nu KPN hoe gaan we dit om een nette manier oplossen, abonnement opzeggen kan niet zo maar, compensatie? Of toch nog vandaag regelen. Wordt niet gauw boos maar om sinds half juni te wachten tot iets opgelost is geeft wel te denken. Wellicht toch maar naar andere aanbieder die ook ZIGGO in zijn pakket heeft zitten. Dus kom op KPN regel het!!!
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 3 September 2019, 16:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Hi Haras, welkom bij ons op het forum.

Dit klinkt niet best. Voordat ik er iets over kan zeggen, zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Graag ook het 06-nummer waar het om gaat. Klopt het ook dat de simkaart actief is geworden met een nieuw nummer nu? Zo ja, zou je ook dit nummer erbij willen zetten. Dan kijk ik het na.

Ik hoor graag van je.