Beantwoord

klacht met nieuw abonnement

  • 22 November 2019
  • 7 reacties
  • 129 keer bekeken

Badge

Goedendag,eind juli heb ik gebeld met KPN zakelijk met de vraag of ik mijn data bundel kon verhogen.Dat was met het abonnement wat ik had niet mogelijk.Wel kon ik overstappen naar klein zakelijk.De enige kosten die ik had was een afbetaling van mijn i-phone van plusminus 170,00 euro werd mij verteld.Dit vondt ik geen probleem.Het gesprek is opgenomen omdat dat volgens de heer die ik sprak wettelijk moest.Op een gegeven moment ben ik naar de facturen gaan kijken omdat ik zag dat de bedragen flink waren.Wat schetste mijn verbazing; ik had in plaats van 1 nu 2 abonnementen lopen.1 nieuw abonnement klein zakelijk met mijn behouden nummer en 1 oud abonnement met een nieuw nummer.Het vreemde is ook dat er op 02-08-2019 drie wissels van nummers zijn geweest.Ik ben toen gaan bellen en werd van het kastje naar de muur gestuurd.Uiteindelijk is het oude abonnement stop gezet maar voor  een bedrag van 424,16 euro.Dit is de afkoopsom voor een abonnement waar ik nooit om gevraagd heb!!!Er is in de gesprekken die ik heb gevoerd met de backoffice ook toegegeven dat er het een en ander niet klopt.

Ik zou nu ook nog worden teruggebeld omdat ik gevraagd heb om het gesprek af te luisteren wat toen bij het afsluiten van het nieuwe abonnement is gevoerd.Maar ik hoor niets meer.

Als ik had geweten van te voren dat ik zo een hoog bedrag zou moeten betalen had ik er nooit aan begonnen.

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 29 November 2019, 10:27

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Dirku1960 ,

 

Dit bericht staat op het verkeerde forum. KPN Zakelijk heeft een eigen forum: 

https://zakelijkforum.kpn.com

Wellicht handig om dit bericht daar te plaatsen. 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Dirku1960 Welkom op ons forum. Wat @Noordzee zegt lijkt te kloppen, als ik het goed begrijp dan is het zakelijke abonnement stopgezet en is hiervoor een afkoopsom in rekening gebracht. Handig is dus inderdaad om even een topic te starten op het zakelijke forum. Je kunt natuurlijk ook altijd bellen naar 0800-0403. Dat zijn mijn collega's van de zakelijke klantenservice. 

Reputatie 7
Badge +28

@Dirku1960  Is het inmiddels gelukt? 

 

Badge

klacht ingediend via consumentenbond,is nu in behandeling dus nog even afwachten.Bedankt Noordzee.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Dirku1960 Jammer dat je je genoodzaakt voelt de klant bij de Consumentenbond neer te leggen. We willen de situatie natuurlijk graag samen met je oplossen, deze mogelijkheid heb ik hier helaas niet. Maar je zou je klacht kunnen neerleggen op ons zakelijke forum zoals hierboven genoemd. Je kunt ook altijd bellen naar 0800-0403. 

Badge

KLACHT NIET OPGELOST,VOEL MIJ BELAZERD DOOR KPN!!!!!

BEN ER NU HELEMAAL KLAAR MEE,ABONNEMENT LOOPT AF OVER EEN MAAND OF 10 EN DAN IS HET KLAAR! STAP OVER NAAR ANDERE PROVIDER.

 

WAT EEN WAARDELOOS BEDRIJF.

Reputatie 7
Badge +15

@Dirku1960 Wat vervelend om te horen dat je klacht nog niet is opgelost. Heb je ook al contact gehad met onze klantenservice? En zou je je forumprofiel willen aanvullen? Dan ga ik kijken of er nog iets is dat ik voor je kan betekenen.Â