Beantwoord

Klacht na zoek raken nieuw toestel

  • 22 February 2019
  • 7 reacties
  • 195 keer bekeken

Ik ervaar precies hetzelfde! Op 6 februari mijn abo verlengd en iPhone 8 besteld omdat mijn oude telefoon stuk is en ik snel een nieuwe wilde hebben. De slogan “vandaag besteld, morgen in huis” gaat helaas niet op. Ook ik kreeg bericht van Post NL dat mijn pakket was bezorgd bij de KPN winkel in Almere. Ik naar de winkel, maar nee hoor geen telefoon. De verkoper daar wist mij wel te vertellen dat er tegenwoordig heel veel toestellen bij Post NL worden gestolen. Lang verhaal kort; ook mijn bestelling is zoek geraakt bij Post NL. KPN heeft na een hoop telefoontjes van mijn kant een onderzoek gestart en in de tussentijd krijg ik geen toestel, noch is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren (Ondanks dat ik als consument het recht heb om mijn online bestelling binnen 14 dagen te annuleren) KPN weigert aan mijn verzoek mee te werken. Kan niet, wordt er gezegd zolang het toestel onvindbaar is. Ook ik ben al jaren een super tevreden klant, maar dit kan echt niet! Het kan toch niet zo zijn dat het probleem van KPN met Post NL, mijn probleem is? De klantenservice zegt net “tsja mevrouw ik kan nu eenmaal niet op de annuleringsknop drukken, u zult rustig af moeten wachten, ik heb geen oplossing”. Op een gegeven moment heb ik zelfs (uit frustratie ) gezegd dat ik alles bij KPN wilde opzeggen. Ook dat kon niet.

Beste KPN, jullie zijn het toch met mij eens dat jullie klanten toch niet de dupe kunnen zijn van het feit dat jullie leveringsproblemen hebben met Post NL?

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door Xandra68 24 February 2019, 00:22

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Xandra68, Welkom op het forum. Ontzettend rot dat je toestel niet is geleverd terwijl je met smart zit te wachten op een toestel, omdat je oude kapot is. Om te beginnen bij jouw laatste zin: Ik ben het met je eens dat je niet de dupe moet zijn van een levering die niet goed gaat via Post NL. Graag zou ik willen kijken wat ik voor jou kan betekenen zodat je alsnog z.s.m. een nieuw toestel in huis hebt. Zou je jouw 06-nummer, je postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Plaats je hier een bericht wanneer je de gegevens hebt toegevoegd?
Hi Maria, ik weet niet of jij dit hebt geregeld, maar ben een twee uur nadat ik mijn reactie had geplaatst door jullie gebeld en heb mijn nieuwe IPhone diezelfde middag nog op kunnen halen. Super geregeld, dank!!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Xandra68, Ik had nog geen actie ondernomen. Dit kan ik namelijk niet doen zonder jouw gegevens. Toeval bestaat 😛 Hartstikke fijn dat je bent gebeld en je jouw nieuwe iPhone inmiddels binnen hebt 😃 Als je nog vragen hebt over het toestel, stuur me dan gerust een bericht. Anders wens ik je heel veel plezier van het toestel en nog een mooi weekend☀️
Ik heb hetzelfde probleem en ben super teleurgesteld over de afhandeling. Mijn iphone is ook zoek en het probleem van kon met postnl wordt naar mij doorgeschoven. Ik heb een klacht ingediend en ik werd ook teruggebeld. Maar helaas met een standaardverhaal. Nog erger; toen ik dit verhaal schriftelijk wilde hebben omdat ik juridische hulp wilde inschakelen kreeg ik als antwoord dat dit niet gebeurd. Ongelooflijk hoe men een klant behandeld. Als klap op de vuurpijl kreeg ik vandaag een mailtje van kpn met de vraag hoe tevreden ik met mijn nieuwe iphone ben..... te erg en pijnlijk voor woorden!
Een medewerker van KPN wist mij te vertellen dat er heel vaak telefoons worden gestolen bij PostNL. Heel vervelend voor KPN natuurlijk, maar het is absurd dat dit dan tevens het probleem van haar klanten wordt.
Bij mij werkte het uiteindelijk (na 5 x bellen) door mijn abonnementen op te zeggen. Ik was er zó klaar mee! Volgende keer ga ik direct naar een KPN winkel om mijn abo te verlengen, krijg je direct iPhone mee, want ondanks alles ben ik over het algemeen genomen nog steeds een tevreden klant.
Volgens mij moet kpn eens goed over haar strategie nadenken; of je biedt de service van levering thuis net als andere bedrijven aan, maar reageert dan aub ook als grote jongens ( bijv amazon)als er iets fout gaat en stel de klant onmiddellijk schadeloos of laat de klant de telefoon alleen nog maar in een winkel afhalen. En overweeg tevens of de samenwerking met postnl wel nog zo kan!
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Giet1, Ik lees in dit topic dat jouw toestel toch nog is aangekomen. Fijn! Mocht je nog vragen hebben, laat je het dan aan Bart_ weten? Ik wens je in ieder geval veel plezier van je nieuwe telefoon. Excuses voor het ongemak!

Reageer