Ik ervaar precies hetzelfde! Op 6 februari mijn abo verlengd en iPhone 8 besteld omdat mijn oude telefoon stuk is en ik snel een nieuwe wilde hebben. De slogan “vandaag besteld, morgen in huis” gaat helaas niet op. Ook ik kreeg bericht van Post NL dat mijn pakket was bezorgd bij de KPN winkel in Almere. Ik naar de winkel, maar nee hoor geen telefoon. De verkoper daar wist mij wel te vertellen dat er tegenwoordig heel veel toestellen bij Post NL worden gestolen. Lang verhaal kort; ook mijn bestelling is zoek geraakt bij Post NL. KPN heeft na een hoop telefoontjes van mijn kant een onderzoek gestart en in de tussentijd krijg ik geen toestel, noch is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren (Ondanks dat ik als consument het recht heb om mijn online bestelling binnen 14 dagen te annuleren) KPN weigert aan mijn verzoek mee te werken. Kan niet, wordt er gezegd zolang het toestel onvindbaar is. Ook ik ben al jaren een super tevreden klant, maar dit kan echt niet! Het kan toch niet zo zijn dat het probleem van KPN met Post NL, mijn probleem is? De klantenservice zegt net “tsja mevrouw ik kan nu eenmaal niet op de annuleringsknop drukken, u zult rustig af moeten wachten, ik heb geen oplossing”. Op een gegeven moment heb ik zelfs (uit frustratie ) gezegd dat ik alles bij KPN wilde opzeggen. Ook dat kon niet.
Beste KPN, jullie zijn het toch met mij eens dat jullie klanten toch niet de dupe kunnen zijn van het feit dat jullie leveringsproblemen hebben met Post NL?
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt