Vraag

Klacht - Niet serieus genomen worden door klantenservice

Ik word moedeloos van de KPN klantenservice. Sinds vorige week probeer ik mijn simkaart te activeren, ik heb meerdere malen contact gehad met de klantenservice via chat en aan de telefoon. Er wordt me steeds dingen belooft die niet worden nagekomen. Constant van het kastje naar de muur gestuurd

Ik heb al meer dan 3 jaar een abonnement bij KPN en gebruik mijn mobiel zakelijk, en ben nu helemaal niet meer te bereiken voor mijn klanten. Ik heb mijn situatie zo goed mogelijk proberen uit te leggen maar de meeste medewerkers zijn of overgewerkt of het kan ze niks schelen. Net een medewerker van de klacht afdeling gesproken, een erg arrogant en onvriendelijk karakter, het is net alsof je men lastig valt als je om een dienst vraagt waarvoor je betaalt. Je vraagt je af wat je als klant voorstelt bij zo een organisatie als het personeel niet eens het respect hebt om je fatsoenlijk te word te staan.

Ik ben ten einde raad en ik weet niet wat ik zou kunnen doen, bestaat er een organisatie die ons als consumenten kan helpen in deze kwesties. Ik weet niet eens of mijn klacht is opgenomen, ik heb een terugbel afspraak ontvangen als bewijs van het registeren van de klacht. Ik heb helemaal geen behoefte aan een terugbel afspraak activeer mijn simkaart en ik ben tevreden. Ik zit nu zonder telefoon en internet terwijl ik mijn abonnement maandelijks betaalt, je kan voorstellen wat er gebeurt als het andersom was.

Kan iemand me adviseren wat ik verder zou kunnen doen om serieus genomen te worden en mijn aansluiting weer actief te krijgen?

2 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Welkom hier @guybasabose. Een simkaart activeren klinkt niet ingewikkeld maar ik vermoed dat er dan wat meer aan de hand is, anders was het ongetwijfeld al wel geregeld. Is het een particulier abonnement die je zakelijk gebruikt? Kun je je gegevens invullen in je profiel en mij een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik graag voor je wat ik kan doen.
Reputatie 7
Badge +23
Ik heb niets meer van je gehoord @guybasabose dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer